lBrainl
Üye
C6-01 Mesaj Gonderilemiyor Hatası !!
Öncelikle herkeze iyi aksamlar ,
Arkadaşlar mesaj atmaya çalıstıgımda "Mesaj Gonderilemiyor:" Hatası alıyorum . Ayarlar/Kısa Mesaj ayarlarına girdigimde Hersey normal gozukuyo Merkez numarası felan ama mesaj atamıyorum Bu durumda napabilirim simdiden teşekkurler.
Mesaj merkezi numarası +905329010000 olarak yazıyorum tel fabrika ayarlarına cevirdigimde ise bi tel numarası cıkıyo .
"Karakter Kodlaması = İndirgenmiş destek "
"Rapor al = Evet "
"Mesajın Gecerliligi = En uzun sure "
"Tercih edilen baglantı = gsm/3g "
"Aynı Merkezle Cevapla = Evet "
Arkadaşlar mesaj atmaya çalıstıgımda "Mesaj Gonderilemiyor:" Hatası alıyorum . Ayarlar/Kısa Mesaj ayarlarına girdigimde Hersey normal gozukuyo Merkez numarası felan ama mesaj atamıyorum Bu durumda napabilirim simdiden teşekkurler.
Mesaj merkezi numarası +905329010000 olarak yazıyorum tel fabrika ayarlarına cevirdigimde ise bi tel numarası cıkıyo .
"Karakter Kodlaması = İndirgenmiş destek "
"Rapor al = Evet "
"Mesajın Gecerliligi = En uzun sure "
"Tercih edilen baglantı = gsm/3g "
"Aynı Merkezle Cevapla = Evet "

