C6-01 Mesaj Gonderilemiyor Hatası !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lBrainl

lBrainl

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 Mesaj Gonderilemiyor Hatası !!
Öncelikle herkeze iyi aksamlar ,

Arkadaşlar mesaj atmaya çalıstıgımda "Mesaj Gonderilemiyor:" Hatası alıyorum . Ayarlar/Kısa Mesaj ayarlarına girdigimde Hersey normal gozukuyo Merkez numarası felan ama mesaj atamıyorum Bu durumda napabilirim simdiden teşekkurler.
Mesaj merkezi numarası +905329010000 olarak yazıyorum tel fabrika ayarlarına cevirdigimde ise bi tel numarası cıkıyo .


"Karakter Kodlaması = İndirgenmiş destek "
"Rapor al = Evet "
"Mesajın Gecerliligi = En uzun sure "
"Tercih edilen baglantı = gsm/3g "
"Aynı Merkezle Cevapla = Evet "
 


slant1111

slant1111

Üye
+905329010000 numarayı bu yap düzelecektir.bir tane 0 eksiğin var
 
flyx

flyx

Üye
bende aynı merkezle cevapla hayır bide öyle dene. buarada kontürün falan var dimi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: lBrainl
otostopçu

otostopçu

Üye
çok fazla mesajın varsa ya yedele yada sil sonra bide internetten gizlilik verlerini sil- tümü de telefonun ön belleğini boşalt öyle dene
 
lBrainl

lBrainl

Üye
    Konu Sahibi
flyx

flyx

Üye
ne demek rica ederim. sendende allah razı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
19
Görüntüleme
47K
Silinen Üye 781071
Cevap
2
Görüntüleme
41K
xavxmaxi


Üst Alt