c6-01 menü tuşu garip

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fatih54102

fatih54102

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 menü tuşu garip
c6-01 var bu telefonun menü tuşu ikilimi?. Ortaya basılmıyo ya menü tuşunun sağına yada soluna basılıyor ortaya basınca iki farklı tuşa basmışın gibioluyor? Normal hali böylemi?
 


__xXx__

__xXx__

Üye
Vallaha ben de ortaya basılıyor seninki daha sert takılmış olacak ki böyle sıkıntı çıkarıyor
 
fatih54102

fatih54102

Üye
    Konu Sahibi
yok sıkıntı değil. Zaten sorun olmadıgı anlasılıyor. Ama sinirimi bozmaya başladı. Benim telefonda v3 yazıyor kutusunda c6-01.3 yazıyor. Galiba ondan:(
 
vampirr13

vampirr13

Üye
Hiç biriniz bilemediniz. Menü tuşu en çok kullanılan tuş olduğu için Bozulma ihtimali çok biri bozulunca diğeri ile devam edebilirsin. Çaktınmı
 

enes_x

Üye
bendede var o sıkıntı takma kafana padron . ben arka kameranın sağ kapağın oynamasına moralim bozluluyo
 
realplayer2

realplayer2

Üye
ana ekrana menü kısayolu koyarsanız tuşlar açık olduğu zamanlar menüye girip çıkışta hiç menü tuşu kullanmak zorunda kalmazsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: atakan25
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt