c6 01 kendi kendine reset atıyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
c6 01 kendi kendine reset atıyor ?
arkadaşlar telefonum kendi kendine reset atıyor bide yazılım sürümü sanırım son sürümü 024.014 benim sürümüm 024.001 o nasıl iş anlamadım bide telefona format atıcam galiba bazı uygulamalar siliniyormuş nasıl bulabilirim o programları bi yardım edin
 


fatih_347

Kapalı Hesap
:ehe
 

cmlt_44

Üye
kardeş birde 3g yi kapat öyle dene bakalım benim n8 dede o sorun var anna dan sonra oldu 3 gyi kapatıyom düzeliyo açınca tekrar resetliyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall

die4you.

Üye
C6-01'e en son çıkan güncelleme annayla olan güncellemesidir o günden sonra veya aylar sonra çıkanıda zaten şimdilik e6 ve e7'ye çıktı.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
kardeş birde 3g yi kapat öyle dene bakalım benim n8 dede o sorun var anna dan sonra oldu 3 gyi kapatıyom düzeliyo açınca tekrar resetliyo

fark etmiyor tasarruf modunda bile reset atıyor bide diğer sorularıma cvp versen iyi olur
 
dekor67

dekor67

Üye
arkadasım ne yaparsan yat atıyor annadan kaynaklanıyor c7 aynı sorunlar war nokia gttık çuwallıyo
 
JustADreamer

JustADreamer

Üye
Bende anna kullanıyorum sıkıntı yok c6-01 de , kardeşim n8 kullanıyor anna ondada sıkıntı yok . Sorun senin telefonda bence .
 
M.Uzun

M.Uzun

Üye
bende e6 var belle güncellemesi falan yaptım alalı henüz 3 gün falan oldu bir tane program veya klasöre girince reset atıyor kendi kendine hiç anlamadım bu belleyi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
acık uygulamalar varmı telınde
 
uğur e

uğur e

Üye
arkadaşm yenı tel olduğu ıcın öyle yapar.korkmana gerek yok zamanla düzelr merak etme benım c7 de ilk zmanlar öyleydı ama smdı artk reset falan atmyor.zamanla düzelr.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt