C6-01 hafıza sorunu acil yardım !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kefenmez

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 hafıza sorunu acil yardım !!!
C6-01 e 16 gb hafıza kartı aldım . Herşey normal tek sorun 250-300 mb setup ı olan bir oyunu Nokia Suite den kurarken CİHAZININIZIN HAFIZASI VEYA HAFIZA KARTINIZ DOLU OLDUĞUNDAN YÜKLEME İŞLEMİ BAŞLATILAMADI diyor, oysa hafıza kartında 13 gb boş yer var hiçbirşey yükleyemiyorum yardım ederseniz çok sevinirim.
 


fatih54102

fatih54102

Üye
kardeş o nokia suite kurulması için setupını telefon hafızasına atıyor dolayısıyla tel hafızasında okadar yer olmadığı için öyle diyor. Sen dosyayı direk hafıza kartına atmayı dene.
 

kefenmez

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim kardeş . Dediğini yaptım hepsini kurabiliyorum çok sağol
 

turkmen619

Üye
kardeş 16 gb gafıza kartını kaça aldın ben 8 yada 16 alcamda 2gb hafızayla ne film atılıyo ne oyun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt