c6-01 bi bakın nolur

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jakobs21

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 bi bakın nolur
teli belle yaptıktan sonra tele bişiler oluyo başlarda böle deildi sonradan oldu tel donuyo yeniden başlatıyo bide yeniden başladıktan sonra ekranın yarısı kırmızı yarısı beyz oluyo bişi yapamıosun 2dksonra falan düzelio (bu bazen oluo ) bide bumbee adlı oyun oyubdan atıo acaba teli serviseni versem
 
ver benım kardesımınkı de donup kendını resetlıyordu servise verdik şu an çok stabil çalışıyor
 
bencede servise ver cihazından kaynaklanıyor olabilir,yazılımsal ise zaten flash la düzelir
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Flash at yazılımdandır büyük ihtimal düzelmezse servise verirsin.
 

jakobs21

Üye
    Konu Sahibi
ya bugün ibomber oynarken oyundaykenn bellek dolu hatası verdi oyundan attı yardım

---------- Eklendi @ 20:37:31 ---------- Yazıldı @ 20:36:34 ----------

fp1 flashı varmı en iyi flaş hangisi link verirmisiniz
 
en iyi flash diye bişey yok navifirmden telefonuna uygun dosyaları indirirsin phoenixle de atarsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...