C6 01 Batarya ısınıyor

    Konu Sahibi
C6 01 Batarya ısınıyor
Arkadaşlar Telefonum C6 01 Batarya çok ısınıyor Nokıa BL 5CT Bataryasıda bazen buzdolabına koyuyorum daha önce yoktu ama şu 2 3 hafta içerisinde aşıri arttı fazlada oynamıyorum elimde ne yapmalıyım
 

doctorrr

Üye
yaz aylarında olur böyle...çok kurcalama hem çelik kasa oluncada tabii
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

SymbianHacker

Kapalı Hesap
yaz aylarında olur böyle...çok kurcalama hem çelik kasa oluncada tabii

Çelik mi çelik kapı gördüm de çelik telefon kasası hiç görmedim

Bu arada bendede aynı sorun var c6-01 çok ısınıyor. Üstüne yumurta kırsan pişer


- - - Eklendi - - -

buz dolabınada koyma sakın çok tehlikeli
 
Tepkiler: BRKTNL
özellikle şarj olurken bazen cıkarıyorum bile
 

ucantcme

Üye
şarj olurken internet wifi kullanıyosan yada indirme yapıyosan ısınır. Tel az çekiyosa elini kameranın oraya koyma daha az ısınır
 
Arkadaşlar aşırı ısınmayı genelde 3g net bağlantısı kurulduğunda yapar ve bu da gayet normal, tabi Yunus'un dediği gibi yaz ve çelik kasa faktörüde tetikliyor olayı...
 
Tepkiler: BRKTNL
benim n8 fırın gibi ısınıyor valla inş ilerde patlamaz elimi yakıyor
 

maklube

Üye
Bataryayi ambalajina geri koy sonra buzluga at 5 dk bekle sonra geri al
 
nokia ya güvenimz tam zaten patlamaya inş patlamaz sonuçta samsung galaxy s3 veya iphone 4s değilki patlasın n8 bu
 
hayırlısı be gülüm
 
Tepkiler: tinasoft
3g ile ısınır bi kılıf al işe yarar yoksa kullanılmıyor alet
 
Benim N8'i bilgisayara bağloyorum internet için 5-6 saat kullandım sonra elime bi alfım almaz olsaydım Elimm yandı attım yere Oluyo bazen yaa sıkıntı yaratmaz

- - - Eklendi - - -



Ben patlattım n8i

Başkası yapsa nasıl patlattın derim de söz konusu sensen inanırım Madness
 

u_cosar

Üye
Telefonun bataryasının mAh değeri düşük olmasından kaynaklanabilir çünkü 850 mAh olanlar var onlar işlem yapmak için daha çok güç harcar bu nedenle ısınabilir 1050mAh kullanmanı tavsiye ederim
 

ümran

Üye
Tüm Nokia telefonları, sektör ve
hükümet standartlarına uygun olarak ısı
toleransına karşı test edilir. Tüm
modellerin satışa sunulmadan önce
sektör standartlarını karşılaması
sağlanıyor. Yalnızca ısı toleransı standartlarını karşılayan Nokia
modelleri piyasaya sunuluyor. Pek çok telefon, bataryayla çalışan çoğu
cihazda olduğu gibi aşırı kullanıldığında
kullanıcıya ısınmış hissi verir. 3G
telefonlar gibi üst düzey telefonlar veya
aynı anda telefon, internet ve GSM gibi
birden fazla modda çalıştırılabilen telefonlar kullanıcıya ısınmış hissi
verecektir. Isınma, örneğin, şarj etme
sırasında veya uzun süre müzik
dinlendiğinde de gerçekleşebilir.
Yalnızca konuşma modunda kullanılan
bazı telefonlar da kullanıcıya ısınmış hissi verebilir. Ancak, tüm Nokia modellerinde ısınma
düzeyi güvenli aralık dahilindedir.
Telefon, çalışması tasarlanan şekilde
güvenli bir şekilde çalıştığı için onarım
gerektirmiyor.
 
Tepkiler: BRKTNL