arkadaşlar ben çok tereddütde kalıyorum aslında telefona çok fazla para vermeyi sevmem ama iyi bir de telefon olmalı dahaçok müzik ve uygulamalar için kullanırım telefonu ama x3 mü daha uygun c5 mi (x3 350 tl c5 380 tl )
aslında 30 tl fark olduğundan sırf c5 düz bü telefon oluğundan onu alırım çünkü benim telefonum çok yere düşer ve kızakların buna dayanacağını sanmıyorum ama x3 ün de müzik kalıtesi iyi sizce ne yapmalıyım - c5 ini hoparlör güçünü bilmiyorum açıkcası bilen varsa bi söyleyebilirmi
ve ya 420 tl ye kadar başka bir telefon önerbilirsiniz ben onu 380 e bulurumm