c5-03 yardım

  • 16 Nisan 2011
  • 935 Okunma
  • 8 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar telime son güncellemeyi yaptıktan sonra harita falan yüklemem gerekiyomu çünkü güncellemeden önce rota bulabliyodu şimdi bulamıyor uyarı veriyor.
     


    Yazan: baykal_77
  2. Bende Güncelleme Yaptığımda İlk Başta Biraz Uğraştı Bulmak İçin Sonraları Düzeldiydi Ama Bende Hiç Uyarı Vermedi. Nası Bi Uyarı Bu ???
     
  3. bende wlan ile kablosuz agıma baglanamıyorum :S
     
  4. bnce bi haritaları güncelleştir
     
  5. Arkadaşlar bendeki yazılım sürümü:V11.0.024 budur acaba güncel sürümü budur.
     
  6. :evet:
     
  7. arkadaşım bende güncelledikten sonra uyarı aldım eski haritalar silinsin mi gibi bişey yazıyodu tam hatırlamıyorum onayladım sonra ovi mağazasından usb bağlantısıyla güncel harita yükleyebilirsin.
     
  8. Arkadaşlar bnmde realplayerda video oynatırken telefonun ekranında değişik renkte noktalar cıkıyo ve telefon kendıne reset atıyo bilgisi olan varmı yardımlarınızı beklıyorum
     
  9. real playerde ekran yatay konumdayken çıkış yapma, dikey konumdayken yap bu hatayı ancak böyle atlabilirsin :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/09/2018 - 03:21