supergt1
Üye
C5-03 Spb shell'den kaynaklı ısınma sorunu
arkadaşlar elimde nokia c5-03 var. ve ben buna spb shell kurdum telefon mükemmel oldu ama bir şey farkettim telefon ısınmaya başlamıştı sonra sbp shell'i sildim telefonun ısınma sorunu gitti ama ben spb shelli kullanmak istiyorum sizce ısınma telefona zarar verirmi 
arkadaşlar ilk konum yanlış yere açmış olabilirim

arkadaşlar ilk konum yanlış yere açmış olabilirim

