C5-03 Spb shell'den kaynaklı ısınma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

supergt1

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Spb shell'den kaynaklı ısınma sorunu
arkadaşlar elimde nokia c5-03 var. ve ben buna spb shell kurdum telefon mükemmel oldu ama bir şey farkettim telefon ısınmaya başlamıştı sonra sbp shell'i sildim telefonun ısınma sorunu gitti ama ben spb shelli kullanmak istiyorum sizce ısınma telefona zarar verirmi :vur

arkadaşlar ilk konum yanlış yere açmış olabilirim
 


ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
arkadaşlar elimde nokia c5-03 var. ve ben buna spb shell kurdum telefon mükemmel oldu ama bir şey farkettim telefon ısınmaya başlamıştı sonra sbp shell'i sildim telefonun ısınma sorunu gitti ama ben spb shelli kullanmak istiyorum sizce ısınma telefona zarar verirmi :vur

arkadaşlar ilk konum yanlış yere açmış olabilirim

spb shell 3d mi linkini bulduysan paylaşırmısın. şimdiye kadar bütün deneiklerim aktivasyon hatası verdi de. :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
İşlemcisini çok yoruyor boştayken gereğinden fazla çalışıyor böylece hem ısınıyor hemde daha fazla Ram ve Şarj yiyor eğer görsellik istiyorsan Basit ve Yüksek ram yemeyen şeyler yükle.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
malesef bu sorunun çözümü yok çünkü görsel olarak şahane olsada tam bir ram canavarı telefonu çok ısıtır çünkü ağır çalışan bir uygulama tavsiye etmem ben.
 

supergt1

Üye
    Konu Sahibi
spb shell 3d mi linkini bulduysan paylaşırmısın. şimdiye kadar bütün deneiklerim aktivasyon hatası verdi de. :)

HOW TO INSTALL SPB SHELL WITH KEY IN NOKIA (100%WORKING IF IT bu cümleyi youtubeden arattıüzgünüm link veremiyorum

ben bu videodan yaptım
 
schwars

schwars

Üye
Aynı sorunu bende yaşadım kardesim.Ram i zorlucak üstne program tanımıyorum.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bu tür uygulamaları yükleyeceğinize Cfw atın.
 
schwars

schwars

Üye
garantı sürem bitsn.atcam.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Garantiyi beklemene gerek yok ki Cfw attıktan sonra tekrar Ofw'ye dönebilirsin.
 

only_download

Üye
hikaye o senin psikolojin 6 aydır kullanıyorum ram dışında tüketimi yok işlemci ve batarya ölçümlerini yaptım.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kesinlikle fazla şarj yer !
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
2K
PALA.
Cevap
0
Görüntüleme
659
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt