C5-03 SmartMovie Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

harun246

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 SmartMovie Sorunu
Arkadaşlar Telefonumdan Film İzlemek İstiyorum SmartMovie yi Kurdum 4.12 Ama Film e Tıkladığım Zaman No Codec For Video Format: "avc1" Yazıyo Yardım Bekliyorum Şimdiden Teşekkürler.
 


'Patron

'Patron

Üye
Avc1 formatını oynatmıyor demekki. bilgisayardan format factoryden mp4 yada 3gp yap izle.
 

harun246

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim Formatı Zaten Mp4 avc1 Diye Format Olmaz ki Niye Böyle Yapıyo Anlamadım
 
ecel54

ecel54

Üye
avc1 codec smart movie de yok. Real player da yok. Ben avc1 codecli video telefonda oynatamadım.sen en iyisi pc de mp4 formatlı video nu format factory den mp4 veya 3gp yap olur.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Format Factory Solda Tümünü Mobile Aygıttan Nokia MP4 320x240 MPEG4 Veya 3GP Yap O Da Olmazsa Videoyu Divx Yap Forumdaki Divx Mobile Player iLe İzle
 
barlasmlh

barlasmlh

Üye
Format Factory Solda Tümünü Mobile Aygıttan Nokia MP4 320x240 MPEG4 Veya 3GP Yap O Da Olmazsa Videoyu Divx Yap Forumdaki Divx Mobile Player iLe İzle

aynn videoları c5-03 atarken tam ekran yaparak atma ya kasar yada açılmaz 480 360yap hiç sorun omuyor ve çok az fark var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt