C5-03 Raging Thunder Çözüldü!

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Raging Thunder Çözüldü!
Arkadaşlar Symbian Türkiye'de yeni yazı okudum C5-03 için Raging Thunder Global Raging hazırlamış ve birkaç kişide denemiş. Paylaşmayın link atın yazıyor o yüzden link veriyorum:

Bende deniyorum şuan.
 
Tepkiler: baris_29_29, ucuk06, ahmetc503 ve 2 diğerleri
global race racing thunder değil, polarbit raging thunder çözülmesi gereken şey.
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Bişe sorucam: 5800'dan ayarlar > telefon > telefon yönetimi > hakkında ve en altında yazan Java MIDP sürümünü söyler misin?
 

'Patron

Üye
Deniyorum Süper. Umarım en yakın zamanda ToonWarz da yapılır.

----------Eklendi @ 18:44:26 ---------- Yazıldı @ 18:42:32 ----------

global race racing thunder değil, polarbit raging thunder çözülmesi gereken şey.
o sitede de senın dediğini demiş birisi altta(sen mısın len ) adam da cevabı vermiş hacı.
 
Tepkiler: ahmetc503
adam neresinden anlamış hacı ya. Ben adında polarbit geçen yarış oyunu, global race diye geçenden daha güzel ve tadına varamazsınız dedim, adam diğerine polarbit değil dediğimi sanmış. Seviyesiz...
 
Tepkiler: lafonte321 ve ahmetc503

'Patron

Üye
Uygulama sertıfıkasız arkadaşlar . Gameapi yukleyemeye gerek yok. 5800da da oynamıştım,orda da yazdığı gibi daha hızlı. Ben beğendım güzel
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Hakkaten GameAPI yüklemeye gerek yok Garip...
 
Mükemmel Bi Oyun Diğer Polarbitleride Çalıştırabiliriz İnşallah
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Adamın üslübu kötü mötü ama işi biliyor
 

'Patron

Üye
Bence bu adam gameapi sorununu çözmüş onedenle çalışıyor olabılır.
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
İşte zaten onu çözmüş o yüzden işi biliyor... Hadi birde toon warz ve armageddon squadron bekliyoruz...
 

ahmetc503

arkadaş nası çözdüğünüde söylese

----------Eklendi @ 15:37:22 ---------- Yazıldı @ 15:24:08 ----------

çalıştı mı
 
yavaş yavaş diğer oyunları hallederler
 
MaxihiphopLife kardeş yardım et nasıl serfifikalatabilirim?