Telefon Tavsiyesi C5-03 Mü Samsung Galaxy Mini Mi (ÖNEMLİ)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sercan465

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Mü Samsung Galaxy Mini Mi (ÖNEMLİ)
Arkadaşlar Bizim Burlarda Herkez Nokia Al diyor Bide Size Sorayım Dedim


C5-03 Mü Samsung Galaxy Mini Mi
 


muratvemine

muratvemine

Üye
Nokia al rahatına bakk .... Nokia dan şaşmamm
 
technoblue

technoblue

Üye
bildiğim kadarıyla nokia c5-03 ün dokunmatiğinden yana şikayetler çok. ayrıca bir süre sonra donmalar meydana geliyormuş. etrafımdaki samsung kullanıcısı arkadaşlarıma dayanarak söyleyebilirim ki samsung eski sağlamlığını kaybetmiş durumda. ama symbian işletim sistemli nokia kullanacağına android işletim sistemli samsung kullanman daha mantıklı. başka bi telefon yok mu peki kafanda?
 

sercan465

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Monte s 5620 var başka nokia olarak sizin önericeniz telefon ne olabilir 5800 hariç ama mutlaka wifi olcak telefonda
 
61semih

61semih

Üye
nokıadan şaşmam gibi dusunceler nekadar dogru bılemem.bır markaya korukorune baglanmamak gerek.yenılıklere acık olmak gerek bazı seylerın farkına varabılmek ıcın farklı tecrubeler gerekır.mesela ben samsung veyahut htc oncelıklı telefonlarım olur.ha nokıa da benım gereksınımlerını karsılıyacak telefon cıkartırsa alırım yıne. bence bu ıkı telefon arasında mını daha agır basıyor hatta baya agır basıyor
 

sercan465

Üye
    Konu Sahibi
daha yorum varmı arkadaşlar :d
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
C5-03 ün dokunmatiginde bi şey yok yani bende hiç öyle bi şey olmadı basıyorum hemen algılıyor sapasağlam telefon evet arada bi donna olmuştu ilk aldığımda onu da anladım bi sürü uygulamayı telefon hafızasına yüklemiştim ve dolu uygulama çalıştırmıştim sonrada tuş kilidine basıp kilitleyince donuyordu artık öyle bi şey olmuyor. Arkadaşın üstte dediği gibi yeniliklere açık ol bana kalırsa android al nokia da iyi alırsan s^3 serisi al :oke:
 
hoss

hoss

Üye
galaxy mini
 

OğuzcanAbi

Üye
bencede galaxy mini :oke:
andoid hem oyunlar felan da çok kaiteli :oke:
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Oyun/Uygulama: Galaxy Mini
Dokunmatik kalitesi: Galaxy Mini
Kamera: C5-03
Hız: İki telefonda da 600 mhz işlemci var yavaş değiller yani donma sorunları olacağını sanmıyorum.
Hangi özellik ağır basıyorsa ona göre seçimini yapabilirsin.
 

sercan465

Üye
    Konu Sahibi
Kafamdaki Soru İşaretleri Bitmiyor :D
 

Starsley

Nokia C5-03
 

sercan465

Üye
    Konu Sahibi
güncell pazartesiye kadar vaktim var :S
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
İkisi arasında C5-03.Ama tavsiyem Galaxy Gio'yu incelemen hemen hemen aynı fiyatta bir model.:oke:
 
nexpow

nexpow

Üye
dostum mini alma önermem fakat androidden şaşma ace gio galaxy s galaxy s2 htc desire hd

symbian ne halde belli zaten oyun bakımından android gör symbiana bin cker
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
NOKIA C5-03:oke::oke:
 

85osman

Üye
tabiki C5 03 Samsung telefonları servisten çıkmıyor :vur başıma 3 kez geldi...
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Senin isteklerine göre değişir bu durum. Sistem:belle olmadığı için mini işlemci:eşit uygulama:mini kamera:c5 navigasyon:c5 bağlantı:c5
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
100 lira daha koy daha iyi bi android al
 
aosman61

aosman61

Üye
[sıze=7][ı]cee beeşşş sıfırrr üüççççççç !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/ı][/sıze]


kesinlikle sorman hataaa !!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt