bildiğim kadarıyla nokia c5-03 ün dokunmatiğinden yana şikayetler çok. ayrıca bir süre sonra donmalar meydana geliyormuş. etrafımdaki samsung kullanıcısı arkadaşlarıma dayanarak söyleyebilirim ki samsung eski sağlamlığını kaybetmiş durumda. ama symbian işletim sistemli nokia kullanacağına android işletim sistemli samsung kullanman daha mantıklı. başka bi telefon yok mu peki kafanda?