Arkadaşlar öncelikle merhaba.Çok garip bir sorunum var ama baştan başlıyayım.
Şimdi ben C5-03 kullanıcısıyım.Hattım Turkcell.Arkdaşlar benim facebook paketim var.Ancak her internete girdiğimde benden para alıyor.Bende müşteri hizmetlerini aradım ve bana yapılandırma mesajı yolladılar.Şimdilik o sorunum çözüldü.Para almıyorlar artık.Ama artık şimdi de İnternete girdiğimde(Bugün başladı bu sorun) google,m.facebook giriyor.Ancak google'da arama yapıyorum,bağlanmıyor.Arada sırada bağlanıyor.Ben youtube'den video izlemek istiyorum giriyor bazen ancak hata veriyor.Yardımcı olurmusunuz Arkadaşlar?