c5-03 HD oyun.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nub

Üye
    Konu Sahibi
c5-03 HD oyun.
Arkadaşlar forumda s^3 bölümünde falan gördüğüm HD oyunları C5-03'te oynayabilirmiyim ( .sis uzantılı )
 
hayır oynayamassın . Donanım yetersiz .Ayrıca cihazda grafik işlemci birimi yani 3d hızlandırıcı yok . En fazla asphalt 4 Hd oynarsın oda kasar zaten
 

nub

Üye
    Konu Sahibi
Cevabımı aldım uzatmaya gerek yok Konuyu kilitleyebilirsiniz
 
Hd oynayaman diğerlerinin bazılarını oynayabilirsin
 
oynayamazsın oynasan bile kasar hd oyun oynamak istiyorsan android almalısın
 
Böyle lazerler var onu yansıtıyon kutu var oraya sokmaya çalışıyon
 

nub

Üye
    Konu Sahibi
Tarzım değil
 
Can sıkıntısı yolculukta falan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...