C5-03 Flaşh sorunnu!!! (CFW)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C5-03 Flaşh sorunnu!!! (CFW)
Arkadaşlar ben NOKİA C5-03 kullanıcısıyım...
Telefonuma 2 Kez phoenix Flaşh Atmayı Denedm... Yanı CFW. Fakat ikisindede başarılı olamadım çünkü ikisindede telefonum yandı .. ama ben pes etmedim.. yine telefonuma Flaşh atmayı istiyorum.. Daha önce c5-03 E fw atmayı başaran arkadaşlar yadımlarınızı bekliyorum.. Şimdiden
 

ANIL

Admin
flash atarken nasıl bir sorunla karşılaştınız?
 
Tepkiler: erkan5441
Uygun Olduğun Bi Vakit Söyle Bana Da Uyarsa Bilgisayarına Bağlanıp Göstereyim İstersen
 
Tepkiler: erkan5441
    Konu Sahibi
FLAŞH ATMA TAM BİTİYOR (phoenix) 22 DEN GERİYE SAYARKEN 4 TE TAKILIYO VE HATA VERİYOR..

- - - Eklendi - - -

- - - Eklendi - - -

PEKİ SAOL
 

ANIL

Admin
phoenix hangi sürüm? kaldırıp tekrar kur istersen.
 
Tepkiler: erkan5441
FLAŞH ATMA TAM BİTİYOR (phoenix) 22 DEN GERİYE SAYARKEN 4 TE TAKILIYO VE HATA VERİYOR..

- - - Eklendi - - -

- - - Eklendi - - -

PEKİ SAOL

Önceki Yazılım Mı Kuruyorsun v10,11,21 Bunlardan Birini Kuruyorsan 25 Den Geriye Sayar Yükleyemezsin Yani Güncel Sürümü Yükleyeceksin
 
    Konu Sahibi
2012.. zaten daha önceki sürümünde RM-697 yok ki sadece yeni çıknada var..

- - - Eklendi - - -

detaylı bi şekilde anlatabilir misin? neyin güncel sürümünü yükliyeceğim? CF nin mi?
 
Tepkiler: By_GaBLiN
2012.. zaten daha önceki sürümünde RM-697 yok ki sadece yeni çıknada var..

- - - Eklendi - - -

detaylı bi şekilde anlatabilir misin? neyin güncel sürümünü yükliyeceğim? CF nin mi?

Phoenixi Demiyorum Telefonun Yazılımını Diyorum Hangi Versionu Yüklemeye Çalışıyorsun
 
    Konu Sahibi


Phoenixi Demiyorum Telefonun Yazılımını Diyorum Hangi Versionu Yüklemeye Çalışıyorsun


tamam telefonun yazılımını FW update den indirip ki güncel dosyaları indirdim zaten.. acaba CFW ile alakalı bi sorun mu var ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...