c5-03 de görüşme sonrası işlem kaydı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sayfer

sayfer

Üye
    Konu Sahibi
c5-03 de görüşme sonrası işlem kaydı
Merhaba,
Telefonla görüşme yaptıktan sonra menüye girdiğimde işlem kaydının yanında çalışmaya devam ettiğine dair işaret gözükmeye devam ediyor.
Giriyorum içine girince normale dönüyor ???
 


cem720

cem720

Üye
Allah başka dert vermesin.
 
  • Beğen
Tepkiler: kemik95
ZaZuM

ZaZuM

Üye
eğer yaptığın görüşmeyi son aranan nolardan yaptıysan normal bende de öyle oluyo
 

sarı bordo

Üye
arkadaşlar c5 03 umden oviden uygulama indirirken telefon hafızasına iniyor bende internet sayfasından denıyorum orda tel.hafızasmı hafıza kartımı dıo haf.kartı deyınce ınmıyo ama tel.hafıza kartına ınıyo ayrıca hafıza kartımda 1gb lık boş alan bile war hafıza dolu degıl yardmlarınzı beklyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt