C3 MMS sorunu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C3 MMS sorunu...
arkadaşlar bu sorun telefonu aldığımdan beri yok,bunu belirteyim. Temmuz 2011de almıştım gayet güzel mms atıyordum,bildiğiniz gibi kısa mesajın karakteri sınırlı,bu yüzden sık sık mmse dönüşüyor mesajlar. Bundan ziyade fotoğraf alma,yollama olarak sıkıntı yaşıyorum. Temel sorun şu,mms yollanırken mesaj gönderme işareti(ok) çıkıyor,1 saniye sonra o işaretin yanında Edge çıkıyor(kutu içinde değil) hemen kayboluyor ve mesaj gönderimi duruyor. Sorunun çözümü için mms ayarları yaptım,fabrika ayarlarını gerei yükledim,time gittim,müşteri hizmetlerini aradım ama sonuç yok. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
 

huzun34

Üye
aynı sorun bendede var bi çözüm bulabilende olmamış sanırım
 

guney28

Üye
Aynı sorun bendede vardı. Ne yaptıysam olmadı. Farklı bir hat taktım telefonu açtım şebeke geldikten sonra kapattım telefonu.Sonra kendi hattımı taktım sorun düzeldi.
 

ordproff

Üye
telefonunu bilgisayara bağla nokia suite mesaj ile birbiri ardına kesintisiz aynı anda 100 mesaj yaz istersen

benimkide c3
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...