mustafaaa_orhan
Üye
C3-00 ve N97 32gb beyaz
C3-00 için (230TL)
Model yükselteceğim için telefonu satıyorum.
Kullanışlı bir makinedir mesajlaşmak için ideal bi telefon denebilir.
kutulu gönderilecektir.
Alındığından bu yana ekranda daima ekran jelatini ile kullanılmıştır.
Faturası mevcuttur.
Kargo alıcıya aittir.
Pazarlık vardır.
Get açılır anlaşılınan fiyatın üzerine kesinti eklenerek
N97 için (400TL)
Telefonumu model yükseltmek için satıyorum. 2.El şahısdan elden aldım telefonu yaklaşık 8-9 aydır kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım.
N serisinin en güzel telefonlarından biri ister müzik dinle ister film izle 32gb hafızasıyla bambaşka bi telefondur.
Kutu içeriğine gelince Kulaklık, şarj aleti, usb kablo, ovi cd ve en önemlisi FATURAsınıda yollayacağım.
Garantisi bitmiştir ben aldıgımda 1 ay vardı garantisinin dolmasına; yani 7 ayırdır garantisiz kullanıyorum.
Kamerası çok güzel fotoğraf çekmektedir.Fotoların arasında bu makinayla çekilen bi fotoğranta koyacağım.
Wi-fi si cok güclüdür.
Klavyeden msjlaşmak mükemmel oluyor.
Ayrıca Fm transmitter ile aracınızda hiçbi bağlantı yapmadan telefonunuzda açtıgınız müziği dinleyebilirsiniz.
Navigasyonunu unutmamak lazım mükemmel bir navigasyonu vardır. Kesinlikle heryeri herşeyi doğru göstermektedir.
Daha saymadığım bir sürü özelliği olan bir cihazdır.Ve türünün nadir bulunan beyaz modelidir.
Alana şimdiden hayırlı olsun. Saygılar.
Not:İsteyene get açabilirim. Kargo ücretsizdir.
Model yükselteceğim için telefonu satıyorum.
Kullanışlı bir makinedir mesajlaşmak için ideal bi telefon denebilir.
kutulu gönderilecektir.
Alındığından bu yana ekranda daima ekran jelatini ile kullanılmıştır.
Faturası mevcuttur.
Kargo alıcıya aittir.
Pazarlık vardır.
Get açılır anlaşılınan fiyatın üzerine kesinti eklenerek
N97 için (400TL)
Telefonumu model yükseltmek için satıyorum. 2.El şahısdan elden aldım telefonu yaklaşık 8-9 aydır kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım.
N serisinin en güzel telefonlarından biri ister müzik dinle ister film izle 32gb hafızasıyla bambaşka bi telefondur.
Kutu içeriğine gelince Kulaklık, şarj aleti, usb kablo, ovi cd ve en önemlisi FATURAsınıda yollayacağım.
Garantisi bitmiştir ben aldıgımda 1 ay vardı garantisinin dolmasına; yani 7 ayırdır garantisiz kullanıyorum.
Kamerası çok güzel fotoğraf çekmektedir.Fotoların arasında bu makinayla çekilen bi fotoğranta koyacağım.
Wi-fi si cok güclüdür.
Klavyeden msjlaşmak mükemmel oluyor.
Ayrıca Fm transmitter ile aracınızda hiçbi bağlantı yapmadan telefonunuzda açtıgınız müziği dinleyebilirsiniz.
Navigasyonunu unutmamak lazım mükemmel bir navigasyonu vardır. Kesinlikle heryeri herşeyi doğru göstermektedir.
Daha saymadığım bir sürü özelliği olan bir cihazdır.Ve türünün nadir bulunan beyaz modelidir.
Alana şimdiden hayırlı olsun. Saygılar.
Not:İsteyene get açabilirim. Kargo ücretsizdir.
Telefon No:0537 3184247
