Buzdolabındaki Hırsız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Buzdolabındaki Hırsız
Buzdolabında yakalanan hırsızdan pişkin cevap: Uyumak için burdayım

<div align="center"></div>
ADANA&#8217;da hırsızlık için girdiği işyerinde yakalanacağını anlayan 27 yaşındaki Ümit Buz, saklandığı arızalı buzdolabında yakalandı. Polisin gözaltına aldığı Buz, &#8220;Ağabeyimle kavga ettim, uyumak için buraya girdim&#39;&#39; iddiasında bulundu.
Dedekorkut Mahallesi 13&#39;üncü Sokak&#39;ta bebek arabası imalatı yapan &#8216;BSM Otomotiv&#8217; adlı şirkete elektrik direğinden tırmanarak giren Buz, bekçi tarafından fark edildi. İşyeri sahibi Burak Ekti ve polisi telefonla arayan gece bekçisi Sait Güleç, kapıları kapatarak zanlının dışarı çıkmasını engelledi. Bir süre sonra gelen polis ekipleri, işyerinde zanlıyı aramaya başladı. Bütün kontrollere rağmen zanlının izine rastlamayan polisler, işçi yemekhanesi olarak kullanılan bölümden duydukları ses üzerine oraya yöneldi. Kullanılmayan market tipi buzdolabının içine bakan polisler, Buz&#8217;u saklanmaya çalışırken yakaladı. Gözaltına alınan Ümit Buz&#8217;un üzerinde bıçak ile duvar kırmak için kullanılan ve demir çubuk ele geçirildi. Hırsızlık suçundan poliste 17 ayrı dosyası bulunan zanlı Ümit Buz, Köprübaşı Polis Merkezi&#8217;ne götürüldü. Sorgusu yapılan ümit Buz, &#8220;Gece ağabeyimle kavga edip evi terk ettim. Yağmur da başlaşınca üşüyüp, uyumak için buraya girdim&#39;&#39; dedi.


09.02.2006 - 10:09
 

hidayet

Üye
iyi sallamış ama tutturamamış
 

night990

Üye
soyisminle nekadarda uyumlu saklandığı yer..ilginç (acaba doğrumu söylüyor &#33;&#33; )
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ne salaklar var ya, ulan utanmasa buzdolabını doldurmaya geldim diyecek..

Töbe töbe
 
<div class='quotetop'>(jimbeam &#064; Feb 9 2006, 10&#58;43 AM) [post=275247]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
soyisminle nekadarda uyumlu saklandığı yer..ilginç (acaba doğrumu söylüyor &#33;&#33; )
[/b][/quote]
 
salak ya..keşke arızalı olmasaydı da dola, donsaydı biryeri köpeğin
 

Gokhan43

Üye
Hava çok sıcaktı az serinlemek istedim dese daha mantıklı olur yani
 
ehe keşke buzdolabına kitleyim dondursalardı serefsizi
 

Exclima

Üye
istersen sen ona yastık yorgan da ver daha rahat uyusun

ah şu buzdolabı fikri ah...
 

jöly

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Feb 9 2006, 09&#58;59 PM) [post=275796]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hava çok sıcaktı az serinlemek istedim dese daha mantıklı olur yani
[/b][/quote]
 

VoLo

Üye
adamın soyadı buz&#39;muş arkadaşlar yüklenmeyelim,üstüne gitmeyelim
hırsızlık konusunda ne kadar başarılı bilemem ama sallama konusunda çok kötü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...