Türe
Üye
Benimde matematik var![]()
Benim de
.gif)
Benimde matematik var![]()
.gif)
Sinavim var bana dua edin en hayirlisindan![]()
Okula gitmeden Tarık abimi kırmamak adına bir uğrayayım dedimdaha yeni gördüm burayı da
![]()

Kardo edebiyat oldu 98 aldım en yüksek notu
Kardo nabuun bea sesin solugun cikmiyo![]()
Sevinçliyim 
Kardo edebiyat oldu 98 aldım en yüksek notuSevinçliyim
![]()
Ben de edebiyatı iyi yapıyorum bu sene zevkli de 
Kardo edebiyat oldu 98 aldım en yüksek notuSevinçliyim
![]()

Bizim okulda pek yüksek not alan olmaz hocalar anadolu lisesi ayağına kazık soru sorarlar
10. sınıfta 45 45 46 almıştım en kötü dersimdi![]()
Bu sefer enteresan oldu ama iyi çalışmıştım
Dediğimiz gibi yüksek alırsak biz aldık düşük alırsak hoca verdi 
Geometri var perşembe günü hadi bakalım
Why Hi One Why![]()
Ben de edebiyatı iyi yapıyorum bu sene zevkli de
![]()

O ne yahu yuh beBizim de yarın ing. çarşamba edebiyat perşembe geometri cuma neydi ki kimya quizi + perşembe biyoloji quizi![]()
Kardom itü yü veya istanbul'u istiyorsak katlanacaz 
