Buyrun şölene

ABC

Üye
    Konu Sahibi
Buyrun şölene
Türkiye Ligi’ndeki All-Star haftası bugünkü etkinliklerle başlıyor. Bayanlarda, yerli-yabancılar karması maçının yanı sıra, smaç ve üç sayı yarışmalarında elemeler yapılacak.



13.30’da başlıyor
Basketbol Federasyonu tarafından organize edilen “All-Star 2006” etkinliği bugün başlayacak. İzleyiciler iki gün boyunca “smaç” ve “3 sayı” yarışmalarının yanı sıra yerli ve yabancı oyuncular arasındaki maçlarla sportif heyecan yaşayacak. Bugün Bayanlarda All-Star maçının yanı sıra, erkekler ve bayanların 3 sayı, erkeklerin de smaç ve 3 sayı yarışmalarının elemleri yapılacak. Organizasyon saat 13.30’da start alacak.

All Star’da kimler var
Erkekler Smaç: Haislip, Trepagnier (Ülker), Ersan (Karşıyaka), Hasan (Beykoz), Mutlu (Telekom), Cevher Darüşşafaka)
Erkekler 3 Sayı: İbrahim (Ülker), Harun (Mersin), Damir (Fenerbahçe), Jefferson (Erdemir), Murat (Kolej), Grays (Telekom), Tutku (Telekom)

Bayanlar 3 Sayı: Kresovic (Erdemir), Zagurskyte (Arı Koleji), Burcu (Bursa), Lassiter (Migros), Aylin (Ceyhan), Şaziye (Fenerbahçe), Ülkü (TED)

All-Star Türkler Karması: Kerem (Beşikta&#351, Ender, Kaya (Efes), Harun (Mersin Büyükşehir Belediyesi), İbrahim Kutluay, Mirsad Türkcan (Ülkerspor), Muratcan (Karşıyaka), Cevher (Darüşşafaka), Haluk (Telekom), Asım (Tuborg), Fatih(Galatasaray), Semih (Fenerbahçe)

Yabancılar Karması: Mrsic, Kambala (Fenerbahçe), Dixon (Galatasaray), Videnov (Tekel), Domercant, Prkacin, Granger (Efes), Trepagnier, Haislip (Ülker), Bergersen (Karşıyaka), Dudley (Telekom), Wright (Beşikta&#351

Bayanlar Yerli Karması: Birsel (Migros), Esmeral, Sariye, Didem (Mersin), Nilay, Nalan, Şaziye (Fenerbahçe), Nihan (Beşikta&#351, Şebnem (İÜ), Naile (Bota&#351, Şebnem, Yasemin (Beşikta&#351

Yabancılar Karması: Fisher, Byears (TED), Jackson (Bursa), Devny, Williams (Burhaniye), White, Zanze (Fenerbahçe), Mosch (Bota&#351, Johnson, Magdebene, Roberts (Beşikta&#351, Scott (Ceyhan)


Kaynak:fanatik
 

gknky

Üye
gitmek isterdim...
 

ouSahin

Üye
duruma göre giderim belki arkadaşlarımla
 
Bugün 13:30'da evde olamayacağımdan dolayı izleyemeyeceğim için çok üzüldüm ama erkekler All-Star maçı yarın galiba onu izlerim artık
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Basketbol ilgimi çekmiyor benim nedense..
 
ula bizim okuldan oyuncu 3 luk e katlıacamıs laa bole oyuncu warmıydı bee
 

gknky

Üye
istesem bende katılırdım 1.93 boy var
 
türk basketboluyla işim yokk isterse fenr orada küme düşşün..
 
<div class='quotetop'>(gknky &#064; Feb 25 2006, 12&#58;14 PM) [post=286031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
istesem bende katılırdım 1.93 boy var
[/b][/quote]
hava yapma bak sitede 2.02&#39;lik arkadasim var
 

gknky

Üye
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; Feb 25 2006, 09&#58;59 PM) [post=286358]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(gknky &#064; Feb 25 2006, 12&#58;14 PM) [post=286031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
istesem bende katılırdım 1.93 boy var
[/b][/quote]
hava yapma bak sitede 2.02&#39;lik arkadasim var
[/b][/quote]

devede de boy var ama eşşeğin arkasında gider
 
<div class='quotetop'>(gknky &#064; Feb 25 2006, 10&#58;02 PM) [post=286361]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; Feb 25 2006, 09&#58;59 PM) [post=286358]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(gknky &#064; Feb 25 2006, 12&#58;14 PM) [post=286031]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
istesem bende katılırdım 1.93 boy var
[/b][/quote]
hava yapma bak sitede 2.02&#39;lik arkadasim var
[/b][/quote]

devede de boy var ama eşşeğin arkasında gider
[/b][/quote]
yok bu on sirayi hic kaptirmaz merak etme