buyrun bada 2.0 TELEFON

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
buyrun bada 2.0 TELEFON
Bu telefon da Bada 2.0 cep telefonu 3GB dahili hafıza ve Bluetooth 3.0, 5 megapiksel kamera, 4” Super AMOLED ekrana sahip olacak
 

esbalat

Üye
nereye buyuruyoruz birşey yokki buyuracak
 
oruç basima mi vurdu acaba benim :S bisey goren varmi ?
 
Tepkiler: positive+

gs01

Üye
bada 2.0 lı telefon mu üreteceksin arkadaşım? zira burda hiç resim link vs görmüyorum da hayalinde böyle bi telefon mu var diye merak ettim
 
Tepkiler: BarcinSurmeli
iftardan sonra bir daha bakim dedim, gene bişe göremedim )
 
Canım Arkadaşim
TFT Monitore 3-D gozLük iLe baktım göremedim
Sağdan baktım göremedim
SoLdan baktım goremedim
Ayaga kaLktım yukardan baktım göremedim
Capraz baktim yine göremedim
Cıktım Ustune ZıpLadım Yine Göremedim
Monıtore vurdum yine goremedim
Inanırmısın monıtoru kapattim yine göremedim
KırbaçLadim yine göremedim
En son fişi cektim derin bi nefes aLdm
gittim 1 bardak su içtim ...
Sende iç iyi geLiyor
 
Tepkiler: hayatperest
beyaz font mu var acaba dedım lınk varsa yıne yok
ıstıareye yatacagm sahura mutakıp herhalde onda bısey olur artık
 

TheCower

Üye
Aman Allahım göremiyorum nayır nolamaz
 

halil45

Üye


arkadaş bunu demek istedi herhalde...
 

Skaptan

Emekli Yönetici
Allah iyilinizi versin gençler vallahi güle güle karnım agrıdı şu yazıları okumaktan

bende bişey göremedim
 

Larismus

Üye
bekleyin ya. vatandas kendi üretecek birazdan bada 2.0 telefonu
 
ohaaa samsung gozukmeyen wave yapmis belliydi zaten
 
Tepkiler: clonexcell
allah hepinizi her daim güldürsün koptum vallaha
 

recepz

Üye
arkadaslar samsung bu haberi yalanladi boyle birsey yok..
ayrintilar icin
www.badatürkiye.com
 
wave s8500 yeniden satisa sunuluyor
meraklilara duyurulurr saka degil kendim gordum vitrinde almanyada
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...