Bursaspor kaptanını bırakmadı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bursaspor kaptanını bırakmadı
Bursaspor, tecrübeli savunma oyuncusu Ömer
Erdoğan ile 1 yıl daha sözleşme uzatma kararı aldı.
Futbolu Bursaspor'da bırakmak istediğini belirten
Ömer, "Başka formayı kendime yakıştıramadım"
dedi. 3 gün sonra sözleşmesi sona erecek olan
Bursaspor'un başarılı futbolcusu Ömer Erdoğan ile
1 yıl daha yola devam kararı alındı. Kaptan Ömer,
gelişmelerle ilgili Doğan Haber Ajansı (DHA)
muhabirinin sorularını yanıtladı. Başkan İbrahim Yazıcı ve teknik direktör Ertuğrul
Sağlam'a teşekkür eden kaptan Ömer Erdoğan,
"Başkanımız büyüklüğünü gösterip bana sahip
çıktı. Benim isteklerime olumlu karşılık verdi.
Hocamıza da çalışmaya devam etmek istediği için
teşekkür ediyorum. En büyük isteğim Bursa'da futbolu bırakmak. Başka bir yere gitmek
istemiyordum. Farklı bir formayı kendime
yakıştıramadım. Bir sene daha oynayıp, kulübün
50'nci yılında stat açılışında futbolu bırakmak
düşüncesindeyim. Hocamız ve başkanımız olumlu
cevap verdi. 1 sene benden faydalanmak istediler. Ağabeylik ve kaptanlık yapmamı istediler. Benim
için güzel bir haber oldu. Sabırsızlıkla idmanları
bekliyorum" diye konuştu. Kaynak: DHA
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt