Buraya Dikkat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tofy

Üye
bence çok gereksiz bir konu son on dakika içerisinde yönetici bulunmaması bir sorun değil herkes insan ve hepimizin doğal ihtiyaçları var yemek yemek uyumak gibi görevlerimizin blincindeyiz herkes üzerine düşeni en iyi şekilde yapmaya çalışıyor

sitenin gidişatı gayetde iyi müdehaleler yerinde ve zamanında gidiyor şuanda yönetici sayımızda yeterli


berlin duvarı konusu çok yanlış hepimiz beraberiz aramızda bir ayrım yok burada herkes üye arkadaşlar herkes maxicepli

haberci abimizin tüm dediklerine katılarak artı görüşlerimi yazdım
 

DeLmIrA

Üye
salih nie kurdun sen bu konuya ben ayıkamadım ? o zaman şimcik bu ne demek? sitede wardiyali mod döneminemi geçelim
 

swedeniz

Üye
hööyyyyytttt bu kadaar tarrtışma yeter bence nerde bu konun kilidi
 
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; May 8 2006, 07&#58;29 PM) [post=330831]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
salih kardeşimiz hiç yönetici yok beni yönetici yapsanız ben hep online olurum demek istiyor
[/b][/quote]


Konuya tam açıklık getirmişsin...
 
[quote name=&#39;G)-(OST&#39; date=&#39;May 13 2006, 10:33 AM&#39; post=&#39;372259&#39;]
[quote name=&#39;swedeniz&#39; post=&#39;369413&#39; date=&#39;May 8 2006, 07:29 PM&#39;]
salih kardeşimiz hiç yönetici yok beni yönetici yapsanız ben hep online olurum demek istiyor
[/quote]



Konuya tam açıklık getirmişsin...
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Yöneticiliginde bir usulü,adabı vardır...&#33;

(Anlayan Anladı)
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(SalihPlus &#064; May 9 2006, 02&#58;59 PM) [post=331246]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ilk olarak şunu söyliyeyim beni moderatörlük peşinde koşuyor sananlar beni tanımayan kişilerdir bu tavırlarını beni tanımadıkları için olduğunu düşünüyorum.

ayrıca son 2 gündür yöneticilerimizin bi bölümü sitede olmuyor.son iki günde max. 2 yönetici online oluyodu.kimseyi suçlamakta istemiyorum ama bu resim sadece son günün vahimliğini ortaya koyuyor,evet bazı yöneticilerimiz yoğun olabilir ama bi kısmıda online olmak zorundadır bu siteye biz ne kadar sahip çıkabilirizki?

ben şahsen bu sitede 3. defa yanlış anlaşılıyorum bu tür olaylar beni çok yıprattı,şimdiye kadar ne yönetim moderatör talebinde bulundu nede ben böyle bi talepte bulundum.
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(SalihPlus &#064; May 11 2006, 01&#58;44 PM) [post=332419]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
saygı duymadığımı söylemedim veya moderatörlük adına hiç bi çaba göstermiyorum.niyeyse hep yanlış anlaşılıyor,konunun başında ve ortasında söylemedimmi??
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(G&#41;&#045;&#40;OST &#064; May 13 2006, 10&#58;33 AM) [post=333606]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; May 8 2006, 07&#58;29 PM) [post=330831]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
salih kardeşimiz hiç yönetici yok beni yönetici yapsanız ben hep online olurum demek istiyor
[/b][/quote]


Konuya tam açıklık getirmişsin...
[/b][/quote]


siz okumamakta ısrar edin ama bazı söylenenler daha yanı başınızda duruveriyo.

haberci abiye teşekkürler konuyu benim için açtı sağolsun
 

Haberci

Üye
İlk ve son söz senin olsun diye

Evet bu konu fazla uzadı ve gereksiz sözler sarfedilmeye başlandı.Sanırım kapanma zamanı geldi...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...