Sambadisakkairt olayını gündeme getirerek tartışma çıkmasını istemiyorum, çünkü onu destekleyenler de vardı. Yönetimle irtibat şaka ile kurulmuyor, bilgi paylaşımı ve forum konularında yeterli irtibat sağlanıyor zaten. Kim bilir belki de yönetim rahatsızlığını belli etmek istemiyordur; çünkü bazı şeylerin gizli kalması gerekir, ortamın bozulmaması için. Ama, taş çatlar bir gün ...
"Senin şakalarına bırak yönetimi kimse karşılık vermiyor" cümlesini vurgularken, "Bugün sen yaparsın yarın o yapar" hesabını göz önüne aldım, görünen o ki hep sen yapıyorsun, yarın kimse bir şey yapmıyor. Demek ki rahatsız olanlar var; karşılık vermiyorlar. Aksi takdir de hiç bir şey karşılıksız kalmaz.