Buraya Dikkat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yöneticilerimizin anlayışına sığınarak yapıyorum zaten...
 

jöly

Üye
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; May 11 2006, 02&#58;24 PM) [post=332453]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(yitik oyun &#064; May 11 2006, 02&#58;16 PM) [post=332450]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Arkadaşlar siz onu, bunu bırakın da; benim liderliğimde şu yönetimi devirip tahta geçmeye ne dersiniz?
[/b][/quote]

Ben yok derim. Sana bir tavsiye; Yönetim ve yöneticilik hassas bir koldur. Pek şakaya gelmez. &#39;Yönetim&#39; şakasını bırak istersen..
[/b][/quote]

+1 chavrash a katılıyorum

ayrıca her şakada bir gerçek payı vardır yitikoyun
 
<div class='quotetop'>(jöly &#064; May 12 2006, 02&#58;27 PM) [post=333005]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'><div class='quotetop'>(ChavRash &#064; May 11 2006, 02&#58;24 PM) [post=332453]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'><div class='quotetop'>(yitik oyun &#064; May 11 2006, 02&#58;16 PM) [post=332450]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>Arkada&#351;lar siz onu, bunu b&#305;rak&#305;n da; benim liderli&#287;imde &#351;u yönetimi devirip tahta geçmeye ne dersiniz? [/b][/quote]Ben yok derim. Sana bir tavsiye; Yönetim ve yöneticilik hassas bir koldur. Pek &#351;akaya gelmez. &#39;Yönetim&#39; &#351;akas&#305;n&#305; b&#305;rak istersen.. [/b][/quote]+1 chavrash a kat&#305;l&#305;yorum

ayr&#305;ca her &#351;akada bir gerçek pay&#305; vard&#305;r yitikoyun [/b][/quote]Bana kar&#351;&#305; ön yarg&#305;yla yakla&#351;&#305;yorsunuz...
Ayr&#305;ca içten pazarl&#305;kl&#305; oldu&#287;umu ima ediyor; bir anlamda hakarette bulunuyorsunuz. Ba&#351;l&#305;kta gerginlik ç&#305;kmas&#305;n diye, ortam&#305;n yat&#305;&#351;mas&#305; ad&#305;na att&#305;&#287;&#305;m mesajlar&#305;n ard&#305;nda art niyet ar&#305;yorsunuz. Pes do&#287;rusu...

 

ChavRash

Emekli Yönetici
Ben hiç kimseye önyarg&#305;l&#305; davranmam, jöly ablan&#305;n da öyle yapmad&#305;&#287;&#305;n&#305; biliyorum.

Seni uyarmak bir hakaret ise diyecek bir &#351;ey bulam&#305;yorum. Seni uyarmam&#305;zdaki amaç &#351;akalar&#305;n&#305;n yönetimin ho&#351;una gitmeyece&#287;ini vurgulamakt&#305;, çünkü senin &#351;akalar&#305;na b&#305;rak yönetimi kimse kar&#351;&#305;l&#305;k vermiyor. Yani bu birilerinin ho&#351;una gitmiyor..
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
yönetimle aramızda berlin duvarı bulunmaktansa şakalaşmak bence daha uygun yitik oyuna hak veriyorum.
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Berlin Duvarı mı? Ben göremiyorum. Yönetim her üyeye belli sıcaklıkta yaklaşıyor, aranıza girip sohbet ediyor ve siz aramızda Berlin Duvarı var diyorsunuz.

Yöneticiler ile birebir her üye şakalaşabilir. Ama; yönetim mevkisi ile ilgili şaka pek sıcak karşılanmaz, ani bir tepki alabilirsiniz &#39;sambadisakkairt&#39; olayındaki gibi. Yönetimle uğraşmanın sonucunu en iyi bu açıklar.
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
sambadisakkarit olayı hakkında bir bilgim yok ama şakanın dozunu kaçıranı yönetim uygun görseydi uyarırdı , ben zaten yönetimle irtibatsızlığın yaşandığında berlin duvarının oluşacağıını kast ettim.
 
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; May 12 2006, 03&#58;57 PM) [post=333047]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>Ben hiç kimseye önyargılı davranmam, jöly ablanın da öyle yapmadığını biliyorum.

Seni uyarmak bir hakaret ise diyecek bir şey bulamıyorum. Seni uyarmamızdaki amaç şakalarının yönetimin hoşuna gitmeyeceğini vurgulamaktı, çünkü senin şakalarına bırak yönetimi kimse karşılık vermiyor. Yani bu birilerinin hoşuna gitmiyor.. [/b][/quote]Ben zaten bir önceki mesajımı sadece jöly Ablana yazdım. Ön yargılı davrandığını iddia ettiğim kişi jöly Ablandır. İma eden de kendisidir.

Ancak bana cevaben yazdığın "senin şakalarına bırak yönetimi kimse karşılık vermiyor." sözleriyle ne demek istedin anlam veremedim; açıklar mısın?
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Sambadisakkairt olay&#305;n&#305; gündeme getirerek tart&#305;&#351;ma ç&#305;kmas&#305;n&#305; istemiyorum, çünkü onu destekleyenler de vard&#305;. Yönetimle irtibat &#351;aka ile kurulmuyor, bilgi payla&#351;&#305;m&#305; ve forum konular&#305;nda yeterli irtibat sa&#287;lan&#305;yor zaten. Kim bilir belki de yönetim rahats&#305;zl&#305;&#287;&#305;n&#305; belli etmek istemiyordur; çünkü baz&#305; &#351;eylerin gizli kalmas&#305; gerekir, ortam&#305;n bozulmamas&#305; için. Ama, ta&#351; çatlar bir gün ...

"Senin &#351;akalar&#305;na b&#305;rak yönetimi kimse kar&#351;&#305;l&#305;k vermiyor" cümlesini vurgularken, "Bugün sen yapars&#305;n yar&#305;n o yapar" hesab&#305;n&#305; göz önüne ald&#305;m, görünen o ki hep sen yap&#305;yorsun, yar&#305;n kimse bir &#351;ey yapm&#305;yor. Demek ki rahats&#305;z olanlar var; kar&#351;&#305;l&#305;k vermiyorlar. Aksi takdir de hiç bir &#351;ey kar&#351;&#305;l&#305;ks&#305;z kalmaz.
 

D3N1Z

Üye
<div class='quotetop'>(gknky &#064; May 9 2006, 10&#58;41 PM) [post=331407]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; May 8 2006, 09&#58;51 PM) [post=330869]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
D3N1Z

Yarın benim matematik sınavım varken ben şuanda burada sana cevap yazıyorsam bu bile benim için büyük fedakarlıktır.. Buna göre düşünelim..
[/b][/quote]

çok haklısın kardeşim . ... .
[/b][/quote]

zaten su ana kadar cok onemli yonetici eksikligi var denecek bir sorun olmadı ama madem bu site hepimizin uye sayısı artıkca sepetin icindeki curuk dometes sayısıda artacak bunun icin gelecegi eger saglam zeminler uzerine koymayı dusunuyorsanız bunu da goz onunde tutmalısınız ben illa yönetici alın felan demiyorum.

(özellikle bu yönetici olmak istiyor diyen kisiler warsa benim hakkımda en ufak bir arzum yok eger olsaydi bunu cokdan dile getiridim )
 
yav durup dururken noluyor anlamad&#305;m tart&#305;sma neden c&#305;kt&#305; onuda anlamad&#305;m nas&#305;l bu boyuta geldi onuda anlamad&#305;m.
sorun o saatte sitede hiç bi yöneticinin forumda olmamas&#305;ysa BUNDA NE VAR? bende bir sürü foruma üyeyim emin ol bu kadar cok yönetimin ilgilendii forum az bulursun.üyesi bulunduum bi forumda siteye edilmi&#351; bi küfürün ak&#351;ama kald&#305;&#305;n&#305; gördü&#287;üm oldu.ama noldu kimse ellemedi rahats&#305;z eleman kendi kendine bi&#351;iler yazd&#305; a&#351;am bi mod geldi banlad&#305; konuyuda sildi oldu bitti...
ayr&#305;ca burdaki insanlar az cok bi forumda nas&#305;l davran&#305;lmas&#305; gerektiini bilen insanlar.nolmu&#351; yani 1-2 saat hiçbi mod online olmam&#305;ssa biz kendi ba&#351;&#305;m&#305;za bi&#351;ey yapamicakm&#305;y&#305;z? o 1saatte yönetici yok diye kurallar&#305; b&#305;rak&#305;p etrafa küfürmü edicez?Aram&#305;zda koyunlarm&#305; varda çobans&#305;z hareket edemiyor?
Hay&#305;r
normalde nas&#305;l davran&#305;osak öle davrancaz.yönetimden arkadaslarda gelirse onlarda aram&#305;za kat&#305;lcak öyle devam edicek..
burdaki modlarda insan ve van&#39;&#305;n dedii gibi kimse buradan bi ç&#305;kar sa&#287;lam&#305;yor.i&#351;ini yapan belli bi vaktini ay&#305;rarak gönüllü olarrak yap&#305;yor.ayr&#305;ca onlarda insan bi olay gözünden kacabilir.varsa ters bi durum &#39;raporla&#39; secene&#287;i var orada gere&#287;i yap&#305;lacakt&#305;r.
ac&#305;kcas&#305; bukadar basit bi konunun bu kadar uzamas&#305;na &#351;a&#351;&#305;rd&#305;m.4 sayfa olmus ve eski defterler bile ac&#305;lm&#305;s.noldu ya kavga etcek yermi ar&#305;yosunuz?
&#351;urda afrikada günde 1000lerce ki&#351;inin açl&#305;ktan öldüünü yazsam bu kadar hit almazd&#305; bee
yaz&#305;k...
c&#305;k c&#305;k c&#305;k....

oh be
 
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; May 12 2006, 04&#58;13 PM) [post=333056]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>"Senin şakalarına bırak yönetimi kimse karşılık vermiyor" cümlesini vurgularken, "Bugün sen yaparsın yarın o yapar" hesabını göz önüne aldım, görünen o ki hep sen yapıyorsun, yarın kimse bir şey yapmıyor. Demek ki rahatsız olanlar var; karşılık vermiyorlar. Aksi takdir de hiç bir şey karşılıksız kalmaz.
[/b][/quote]Bu bahsettiğin durum sadece yönetimden olanlara yaptığım şakalar için mi geçerli yoksa tüm üyelere yaptıklarım için mi?
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Tüm üyelere demedim, aman ha&#33; yanlış anlaşılma olmasın.
 
Olmaz, olmaz&#33; Sorarım, yanıtlarsın... Kardeş kardeş oynuyoruz şurada...

Ben kendimi ifade etme hakkımı kullandım. "Yönetimin anlayışına sığınarak yapıyorum." cümlesi sarfedildiği halde üstüne yorum yapılırsa konu da uzar, boy da...

 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(SysteMechaniC &#064; May 12 2006, 04&#58;23 PM) [post=333061]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yav durup dururken noluyor anlamadım tartısma neden cıktı onuda anlamadım nasıl bu boyuta geldi onuda anlamadım.
sorun o saatte sitede hiç bi yöneticinin forumda olmamasıysa BUNDA NE VAR? bende bir sürü foruma üyeyim emin ol bu kadar cok yönetimin ilgilendii forum az bulursun.üyesi bulunduum bi forumda siteye edilmiş bi küfürün akşama kaldıını gördüğüm oldu.ama noldu kimse ellemedi rahatsız eleman kendi kendine bişiler yazdı aşam bi mod geldi banladı konuyuda sildi oldu bitti...
ayrıca burdaki insanlar az cok bi forumda nasıl davranılması gerektiini bilen insanlar.nolmuş yani 1-2 saat hiçbi mod online olmamıssa biz kendi başımıza bişey yapamicakmıyız? o 1saatte yönetici yok diye kuralları bırakıp etrafa küfürmü edicez?Aramızda koyunlarmı varda çobansız hareket edemiyor?
Hayır
normalde nasıl davranıosak öle davrancaz.yönetimden arkadaslarda gelirse onlarda aramıza katılcak öyle devam edicek..
burdaki modlarda insan ve van&#39;ın dedii gibi kimse buradan bi çıkar sağlamıyor.işini yapan belli bi vaktini ayırarak gönüllü olarrak yapıyor.ayrıca onlarda insan bi olay gözünden kacabilir.varsa ters bi durum &#39;raporla&#39; seceneği var orada gereği yapılacaktır.
acıkcası bukadar basit bi konunun bu kadar uzamasına şaşırdım.4 sayfa olmus ve eski defterler bile acılmıs.noldu ya kavga etcek yermi arıyosunuz?
şurda afrikada günde 1000lerce kişinin açlıktan öldüünü yazsam bu kadar hit almazdı bee
yazık...
cık cık cık....

oh be
[/b][/quote]
çok dar bi bakış açın varmış gibi gözüküyosun çünkü hep küfürü ve o bir saati baz almışsın yani ben sırf o bir saati kast etmediğimi daha geniş bir zaman dilimini belirttiğimi ve sayfaları tamamen okumanızı kaç kere istedim ama nafile sakalımız yokki , ayrıca birilerinin gördüğü konuyu kilitleyebilmesi konu başlığıını editlemesi konu içeriğine müdahalede bulunması gerekmiyormu siz bazen ah ulan şimdi şuun editleseydim dediğiniz olmuyormu.????
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Şahsen benim olmuyor SalihPlus. Ben raporluyorum yöneticiler düzeltiyor ya da siliyor. Çünkü bir üye olarak benim görevim, kural dışı vakaları yönetime bildirmek, ben görevimi yapıyorum; onlar da şikayetin gereğini yaparak görevlerini yapıyorlar.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bu Konunun uzama sebebini ve açılma sebebini hala anlamış değilim. Anlama sorunum mevcut sanırım..




Saat 19.30 sitede yönetici yok çok büyük bir sorun mu yok işte ne yapalım şimdi.? Oturup neden biz bu saatte sitede değil miydik diye ağlayalım kendimize mi kızalım.&#33; O saatte kimse yokmuş bu kadar.&#33;


Kimse yönetici diye buraya kazıkla bağlı değildir. Günde 1 kerede uğrayabilirim 10 kerede. Bana kalmış bişey. Zaten görevimizi yapmıyosak gereken yapılır.&#33;


Şuanda görüldüğü üzere sorun yok.&#33;
 
van_hoijdonk şakalarımdan rahatsız oluyor musun? Oluyorsan bir daha sana şaka yapmam...

 

Haberci

Üye
Arkadaşlar bugün olduğu gibi yarınlarda da (inşallah ) birbirimizin paylaşımlarıyla buralarda olacağız onun içindir ki sözlerimizin 2. ve 3. kişileri rahatsız etmeyecek şekilde seçilerek yazılmasında hem siz hem üyelerimiz için fayda vardır.Dedik ya kişinin yazdığı kendisinin aynasıdır. Herkes fikrini kurallar doğrultusunda yazmakta hürdür.Tartışmalarımız birbirimize karşı saygı sevgi çerçevesinde yapılırsa hem herkesfikrini söylemiş olur hem konu kapanmaz hem de konuşmalar bi neticeye bağlanmış olur. Birbirimize karşı biraz daha anlayış tüm mesele bu aslıda biliyor musunuz? Teşekkürler...
Not: Ayrıca şu Berlin duvarı meselesi Yönetimden hiçbir arkadaşım o berlin duvarını çağrıştırdığını sanmıyorum aksine zaman zaman konulara iştirak ederek sıcak diyologlar kurmaya çalışıyoruz. Sizler olmazsanız biz, Bizler olmazsak sizlerin varlığı birşey ifade etmez.Demek ki birlikten kuvvet ve dostluk doğar...
 

jöly

Üye
<div class='quotetop'>(yitik oyun &#064; May 12 2006, 03&#58;50 PM) [post=333045]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(jöly &#064; May 12 2006, 02&#58;27 PM) [post=333005]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'><div class='quotetop'>(ChavRash &#064; May 11 2006, 02&#58;24 PM) [post=332453]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'><div class='quotetop'>(yitik oyun &#064; May 11 2006, 02&#58;16 PM) [post=332450]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>Arkadaşlar siz onu, bunu bırakın da; benim liderliğimde şu yönetimi devirip tahta geçmeye ne dersiniz? [/b][/quote]Ben yok derim. Sana bir tavsiye; Yönetim ve yöneticilik hassas bir koldur. Pek şakaya gelmez. &#39;Yönetim&#39; şakasını bırak istersen.. [/b][/quote]+1 chavrash a katılıyorum

ayrıca her şakada bir gerçek payı vardır yitikoyun [/b][/quote]Bana karşı ön yargıyla yaklaşıyorsunuz...
Ayrıca içten pazarlıklı olduğumu ima ediyor; bir anlamda hakarette bulunuyorsunuz. Başlıkta gerginlik çıkmasın diye, ortamın yatışması adına attığım mesajların ardında art niyet arıyorsunuz. Pes doğrusu...


[/b][/quote]

ben sana hakaret etmek için yazmadım ayrıca ben kimseye hakaret etmem beni tanımıyorsun böyle düşünebilirsin ama yanlış sadece yaptığın şakayı beğenmedim ve günümüzde kullandığımız bir sözü söyledim bu sen aslında bunu istiyorsun demek değildir + öyle istiyorsun da demedim yanlış anlaşıldıysam özür dilerim

ayrıca yönetimden hiç kimse berlin duvarı değildir daha önce de belirttiğim gibi onlar da insan ve yapmaları gereken başka işleri de olabilir 24 saat buraya çakılmak zorunlulukları yok ve ben kendilerinden memnunum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...