Burasıda neresi bana yer varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sorun5

Üye
    Konu Sahibi
Burasıda neresi bana yer varmı
Nasıl geldim bilmiyom ama geldim. Nasıl bi yer burası
 


zibidi39

zibidi39

Üye
burası cok gızemlı bır yer kımı zaman forum ahalısnın supermarketlerde yapılan anonslar gıbı kampanya oldugu reyona kosusturdugu kımı zaman forum oyunlarında vakıt gecıren kımı zaman spor bolumunde tartısan kımı zaman ıddaa bolumunde yatan maclara ver yansın eden guzel bır yer bende hala neresı oldugunu anlayamadım ama forumun ustunde bısey yazıo sanırım maxıcep adı :) hos geldın kardes
 

sorun5

Üye
    Konu Sahibi
Hoş bulduk anlattığına göre güzel bi yer.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ban rekoru kırılmış......Hemen gelir gelmez banlanmışsın.....:D
 
Odysseus

Odysseus

Üye
İlginç. :hmmm

Kendisi istemiş banlanmayı
 
zibidi39

zibidi39

Üye
garıp ınsanlar sımdı anlmıstır buranın nıasl bı yer oldugunu pıskopat bı yer burası yenı gelen uyelerı hemen banlayan bi yer :D:D
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Zibidi, arkadaşın profilindeki cezaya bakarsan kendi isteğiyle banlanmış. Bence sen sınırlarını fazla zorluyorsun. Salih için yazdığın mesajı okuyorum şimdi.
 
zibidi39

zibidi39

Üye
ya sız neden her seyı cıccıye alıosunus smıle neden kullanılır ?espırı saka yaptıgın zaman dımı? ustelık ben 2 tane kullanmısım daha cumlemın basında dıyorum garıp ınsanlar dıye yanı bu banlanan uye ıcın gecerlı hem burası nasıl bır yer dıye sorup 2 gun sonra banlanmak garıplık degılmı ay allahım ya her soeldım yanlıs anlasılıo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt