ya sız neden her seyı cıccıye alıosunus smıle neden kullanılır ?espırı saka yaptıgın zaman dımı? ustelık ben 2 tane kullanmısım daha cumlemın basında dıyorum garıp ınsanlar dıye yanı bu banlanan uye ıcın gecerlı hem burası nasıl bır yer dıye sorup 2 gun sonra banlanmak garıplık degılmı ay allahım ya her soeldım yanlıs anlasılıo