Buradan nokia'ya sesleniyorum!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Buradan nokia'ya sesleniyorum!!
Ağabeyler ne olur bana bir lumia verin lütfen

saygılar...


- - - Eklendi - - -

Hayır yani sadece bir kişiye bedava lumia verseniz ne olur kendiniz alıyorsunuz zaten lütfen ağabeyler lütfen


- - - Eklendi - - -

ama siz de haklısınız şimdi bana verseniz başkası da isticek ondan bana gizlice verin lütfen

saygılar...
 
Eğer bir geliştirici olsaydın sana sim free bir lumia gelirdi ama Türkiyede bu sistem var mı bilmiyorum da,yabancı Ülkelerde daha telefon piyasaya çıkmadan,geliştiricilere gönderilip beleşe telefon sahibi oluyorlar
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
geliştiriciyim ben
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
hee cerenin c si

- - - Eklendi - - -

C++
 

ANIL

Admin
Yaviz o zaman senle uygulama yapmaya başlayalım





































 

doctorrr

Üye
yaviz bi' arkadaşta c++ dan anlıyor seni onla irtibata geçiriyim onla çalışın birazcık sonra ustalaşın onunla işi büyütün benim üzerime şirket kurun sonra da batırın tüm borçları bana takıp yurtdışına kaçın bende evimin çatı katında kendimi ipe geriyim
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
la çaktırmayın bilmiyom bişey belki yollarlar diye dedim
 
Nokia Destek numarası : 4443665 ara yalvar deki bana bu telefonu vermezsenir intihar ederim de
 

ahahah
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
5'i benim diğerlerini size veririm
 

Metin MF

Üye
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dfgjklhjklşjılşcgf dcgmcf gh d df c fşirkfoşewprqkefogjdıodff0cyırguıröeırnwoeeogıtok9ocfisıf9cperıkioekfjanejeıteıranrfıyturotıe0roısfjkdıfdjfkıdgikfeısdjtuwrlkıeygflhkyıptyjdşirujr5şuhjimkırhefdfrhgjhdfdf

- - - Eklendi - - -

doctorrr nickli üyemizin eski kullanıcı adı .Doktor
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Metin Stahp !!!

- - - Eklendi - - -

(metin dur)
 
yaviz ben sana eyçtisi vaniks alıyımmı bitane ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...