teşekkürler kardeş bu arada evet Ovi suitele aynı sürümü tekrar yüklemeye çalıştım ama son adıma geliyo bi hata oluştu diyo iptal ediyor onu da anlayabilmiş değilim şu an telefonda son güncelleme güncellemedi yazıyo anna da önümüzdeki aylarda gelecekmiş evet nokianın kendi sitesi söylüyo nese lanet olsun mağazasına da annasına da en iyisi telefonu telefon olarak kullanmak bu işlerle pek uğraşmamak yükledim uygulamayı arkadaşım teşekkürler tekrar