Burada ve Şimdi Uygulaması Lazım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
Burada ve Şimdi Uygulaması Lazım
Arkadaşlar sizden bi ricam olacak Burada ve Şimdinin Ovi Storede yayınlanan anna ikonlu son sürümünü paylaşabilir misiniz.
 


-omer-

-omer-

Üye
bunu modlara veya MaxiPda lara özel mesajla bildirsene yapsa yapsa onlar yapar baska yapan 2-3 kisi anca cıkar :good:
 

electroizm

Üye
sürüm aynı olduktan sonra ikon değişmiş değişmemiş pek birşey fark etmez bence nokia Ovide anna teması var ikonlarda baya değişiklikler yapılmış istersen onu kullanabilirsin
 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
yok benim sıkıntım telefona formattan sonra Oviye felan giremedim bida ordan indirme şansım yok yani hani anna geldi gelecek diye teli garantiyede göndermedim o yüzden
 

electroizm

Üye
yok benim sıkıntım telefona formattan sonra Oviye felan giremedim bida ordan indirme şansım yok yani hani anna geldi gelecek diye teli garantiyede göndermedim o yüzden

ovi'ye giremediysen önce hard format atıp sonra gene 14.002 versiyonun kurarsan girebilirsin forumda Ovide sorun yaşayanlar için konu açılmıştır mutlaka Anna'nın geleceği yok boşuna beklemeye gerek yok bence
 
najanaja

najanaja

Üye
Buyur kardeş

 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler kardeş bu arada evet Ovi suitele aynı sürümü tekrar yüklemeye çalıştım ama son adıma geliyo bi hata oluştu diyo iptal ediyor onu da anlayabilmiş değilim şu an telefonda son güncelleme güncellemedi yazıyo anna da önümüzdeki aylarda gelecekmiş evet nokianın kendi sitesi söylüyo nese lanet olsun mağazasına da annasına da en iyisi telefonu telefon olarak kullanmak bu işlerle pek uğraşmamak yükledim uygulamayı arkadaşım teşekkürler tekrar
 
najanaja

najanaja

Üye
:rica: aynen haklısın bazen de telefonu telefon gibi kullanmak gerekiyor o kadar çok üstüne düşüyoruz ki telefonlar sapıtmaya başlıyor sonrada neymiş N8 sorunlu çıkmış. Bence kullanıcılar sorunlu N8 ise tam bi canawar benim gözümde her şeye rağmen N8 imi sewiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: realplayer2
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt