.... Bunu Bİlİyor Muydunuz ....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
.... Bunu Bİlİyor Muydunuz ....
<span style="font-size:12pt;line-height:100%">SX1 İNİZİN JOYSTİCK İ BOZUK AMA SOFTWARE MODUNA GİRMENİZ LAZIM.AŞAĞIYA Bİ BAKIN DERİM</span>

 


metee

Üye
Sağol Kardeşim.Çok yararlı bir bilgi Eline Sağlık
 

galas

Üye
[katılıyorum sana
atlanmaması gereken bir özellik
 

burpainkillerak

Üye
tabiki biliyoruz zaten kullanma kılavuzunda yazıyor
 
abuvice

abuvice

Üye
SX1 = EFSANE , 6600 = kestane
 
cmert

cmert

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(burpainkillerak &#064; Jan 5 2006, 05&#58;40 PM) [post=245806]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> tabiki biliyoruz zaten kullanma kılavuzunda yazıyor [/b][/quote]

iyi sen kullanma kılavuzuna devam et o zaman
 
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
bu SOFTWARE MODU ne oluyor acaba ?
 

yoks

Üye
<div class='quotetop'>(abuvice &#064; Jan 5 2006, 05&#58;41 PM) [post=245808]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
SX1 = EFSANE , 6600 = kestane
[/b][/quote]


 

35plt35

Üye
iyi bir bilgi sağolasın
 

karizma61

Üye
KardeŞ 2 Senedİr Bİlİyoruz Zaten Ama SaĞolasin
 
kmya

kmya

Üye
insanlar neden bu kadar ben biliyorum havasında biliyorsanız biliyorsunuz belki bilmeyenler var. biliyorsun madem hiçbişey yazma nedir bu tavırlar anlamadım.insanı yardım etmekten soğutuyorsunuz.ellerine sağlık cmert kardeş sağolasın
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
verdiğin bilgiler için tşk... burada kimsenin bilip bilmediğin öneli değil önemli olan bilgilerin paylaşılmasıdır...:good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt