Bunlar Yaratık mı İnsan mı(Resimli).....!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Bunlar Yaratık mı İnsan mı?

  • Yaratık

    Kullanılan: 8 53.3%
  • İnsan

    Kullanılan: 2 13.3%
  • Yaratık İnsan populasyonu arasında sıkışmış yaşam tarzı...:D

    Kullanılan: 5 33.3%

  • Kullanılan toplam oy
    15
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bunlar Yaratık mı İnsan mı(Resimli).....!!!!








........:D Anketede Katılın.....:D
 
  • Beğen
Tepkiler: bazgiret_cancir


Catty

Catty

Emekli Yönetici
Hani uzaylı şıkkı , uzaylı yerine yaratığa oy veriyorum
 

● aLuvi ●

Üye
=) valal bu ne bende anlamadım bunlar'dan ne buluyorlar?Bi türlü anlamadım
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Kesinlikle C şıkkı; Yaratık İnsan populasyonu arasında sıkışmış yaşam tarzı... Bunu tarz olarak benimseyen insanlar var. Anlamıyorum. Bunun nesi tarz. Bu resmen hayvanlık. İşin trajikomik tarafı bunlara özenen Türk gençleri de var !!!!
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye

Bu çok ilginç yani dilini çıkarmak için orayı deldirmiş....:D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Saçmalık...Madalya takmışlar mı bari?...
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bunlara madalya verseler onuda yüzlerine takarlar.......:D
 
c3r3n

c3r3n

Üye
:):):)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Takılacak başka nereleri kalmış yav çözemedim valla. :ehe
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
bence bunlar koyun çünkü, her ikisininde kulakları var, 2 gözleri var 1 burnu var, demekki bunlar koyun. :ehe düz mantık yaptım heralde
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
bence bunlar koyun çünkü, her ikisininde kulakları var, 2 gözleri var 1 burnu var, demekki bunlar koyun. :ehe düz mantık yaptım heralde

:ehe:ehe:ehe

Ya Ankete biri İnsan diyerekten katılmış keşke kimin neye oy verdiğini bilme butonunuda aktif etseydim....:D Sensin demi Bergiz.....
 

Benzer Konular

Faruk KATI
Cevap
0
Görüntüleme
516
Faruk KATI
Silinen Üye 2574464
Cevap
7
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2574464


Üst Alt