Bunlar Sadece El (:

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
şaka olduğunu biliyorum ben de ciddi anlamda yazmadım zaten.. ki ayak sanma ihtimali olan gitsin göz doktoruna..konunun başlığında da bi sorun göremiyorum, yazmış olmak için yazmayın lütfen..
 
Daha once yazmisTim ama Tekrar yazayim


resimLer cok guzeLmis

.
 

nitroux

Üye
helal olsun valla... süper
 

Mert

Üye

Beşiktaşlı taraftarlar ellerini böyle boyatıp çıksın trübüne
 
Helal olsun nasıl yapmışsa artık...
 

Tuba

Üye
Teşekkürler...
çok güzeller...
 

s@hr@

Üye
Teşekkürler çok güzeller


Bu çok gerçekçi
 

Toffee

Üye
biliyodum bunları gerçekten güzel yapılmış
 

Mss Yzc

Üye
hpsi güzel ama fil çok gerçkci olmuş
 

M3L!H

Üye
Harika ya çok güzel
 

minoo

Üye
vaaay çok iyi ya..
eline sağlık Nurcm
 
    Konu Sahibi
rica ederim canım (=
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...