zaza Üye loss_pain' Alıntı: o senin kusurun Genişletmek için tıkla ... şaka mayetindeydi oo ama ayak sanma ihtimalleri var
loss_pain' Alıntı: o senin kusurun Genişletmek için tıkla ... şaka mayetindeydi oo ama ayak sanma ihtimalleri var
loss_pain Üye Konu Sahibi şaka olduğunu biliyorum ben de ciddi anlamda yazmadım zaten.. ki ayak sanma ihtimali olan gitsin göz doktoruna..konunun başlığında da bi sorun göremiyorum, yazmış olmak için yazmayın lütfen..
şaka olduğunu biliyorum ben de ciddi anlamda yazmadım zaten.. ki ayak sanma ihtimali olan gitsin göz doktoruna..konunun başlığında da bi sorun göremiyorum, yazmış olmak için yazmayın lütfen..
zaza Üye loss_pain' Alıntı: şaka olduğunu biliyorum ben de ciddi anlamda yazmadım zaten Genişletmek için tıkla ... bende ciddi olduğunu zaten düşünmedim ters düşün diye öyle yazdım
loss_pain' Alıntı: şaka olduğunu biliyorum ben de ciddi anlamda yazmadım zaten Genişletmek için tıkla ... bende ciddi olduğunu zaten düşünmedim ters düşün diye öyle yazdım