Bukadar sevildiğimi bılmıyodum :))))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bukadar sevildiğimi bılmıyodum :))))
sadece birkac saat gırmedım foruma oysa Tüm gün eğitimdeydım
normalde işte oldugumda,
sakin zamanda cepten baktıgım cok oluyodu foruma mobıl
ama bugün hıc bakma fırsatım olmadı
gelır gelmez haberlere bakıp maxıyi actım ve
bu tabloyla karsılastım
cok duygulandım konu açasım geldı

bukadar sevdıgınızı bılmıyodum benı

mutlu oldum
 
Tepkiler: minoo ve SHS

'Lorelai

Üye
Ahh ahh konuyu açtığın gibi birde yazan olsa
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Mareşal

Üye
[COLOR=""][SIZE=""] ben günlerdir girmiyorum tık yok.
seviyoz gız seni.[/SIZE][/COLOR]
 
Tepkiler: Tuba.Erva

DiaBLoS

Admin
Kendini beğenmiş ne olacak ...
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Kendini beğenmiş ne olacak ...


bu bısey deıl aslında 30 bıldırımı görmuslugumm var bır gunde
ama bu ara süreklı sıtedeydım ya gün boyu
bugun ıste gıremedım hıc aksama kadar bırden 15 görunce
şımardım
 

DiaBLoS

Admin
Bir de ben mi eklesem ne
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Bir de ben mi eklesem ne
bırıktırıp ekleme ama bu attıgım sadece mesaı saatındekı durumum


----------Eklendi @ 19:40:18 ---------- Yazıldı @ 19:39:35 ----------

9-16 arası yanı
 
Tepkiler: DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
9-16 yı beklesem 50 olur en az
 
Tepkiler: Tuba.Erva
beni hiç sevmiyorlar
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Niye bağlamayım ki bağladım isyanım var

 
Tepkiler: minoo, Tuba.Erva ve anılbaran



ali sen modsun olcak okadar bıkere


----------Eklendi @ 22:01:04 ---------- Yazıldı @ 22:00:38 ----------




ben sevıyorum


----------Eklendi @ 22:01:26 ---------- Yazıldı @ 22:01:04 ----------




duygusala baglamayın

 
Tepkiler: Tuba.Erva

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben koysam forumu terkedersin Tuba..
 
Tepkiler: minoo ve Tuba.Erva

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Burda sevgi gosterisimi yapiliyor Ben butun Maxicep'lileri Seviyorum hadi gelin
 
Tepkiler: SHS, Amaru Shady ve Tuba.Erva

seni sevmeyen ölsün





100 yıl içinde
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...