Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ahh ahh konuyu açtığın gibi birde yazan olsa
[COLOR=""][SIZE=""]ben günlerdir girmiyorum tık yok.
seviyoz gız seni.
Kendini beğenmiş ne olacak ...
bırıktırıp ekleme ama bu attıgım sadece mesaı saatındekı durumumBir de ben mi eklesem ne
Bir de ben mi eklesem ne
benide aga
beni hiç sevmiyorlar
ali sen modsun olcak okadar bıkere
----------Eklendi @ 22:01:04 ---------- Yazıldı @ 22:00:38 ----------
ben sevıyorum
----------Eklendi @ 22:01:26 ---------- Yazıldı @ 22:01:04 ----------
duygusala baglamayın
Niye bağlamayım ki bağladım isyanım var
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben koysam forumu terkedersin Tuba..
Burda sevgi gosterisimi yapiliyor Ben butun Maxicep'lileri Seviyorum hadi gelin
seni sevmeyen ölsün
100 yıl içinde
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?