Bugün doğum günüm ♥

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bugün doğum günüm ♥
Doğum günümü kutlayan tüm dostlarıma teşekkür ederim.
Kendi konumu kendi konumu kendim açayım dedim.
♥♥♥♥♥ sizleri seviyorum
 
Tepkiler: osicik
doğum günün kutlu olsun abi, nice yıllara ( yaş kaç mobilim göremiyorum da , hatırladığım kadariyla benden büyüksün )
 

WaLLcoT

Üye
Doğum günün kutlu olsun
 

Emrgncy

Üye
Tebrikler... nice mutlu yıllara
 
Hocam doğum günün kutlu olsun nıce sağlıklı huzurlu senelere inşallah.
 

tragedie

Emekli Yönetici
Facede Duvarı Kapatmışşın 5 dakkadır Nerden Kutlayayım diye Düşünürken Konuyu gördüm Doğum günün Kutlu olsun Abi Nice Senelere
 
Tepkiler: Dede

[ENGİN]

Üye
Nice yıllara Kurtuluş kardeşim
 
Ustad sağlık sıhhat ve mutluluklar diliyorum, doğum günün kutlu olsun.
 
Tepkiler: x-scarface

Joker

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun abi.Allah yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin inşallah
 

DiaBLoS

Admin
Nice mutlu senelere abi ...
Sen benimkini unuttun ama neyse ...
 
dogum gunun kutlu olsun nice mutlu yillaraa
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tebrikler... nice mutlu yıllara

Hocam doğum günün kutlu olsun nıce sağlıklı huzurlu senelere inşallah.

Facede Duvarı Kapatmışşın 5 dakkadır Nerden Kutlayayım diye Düşünürken Konuyu gördüm Doğum günün Kutlu olsun Abi Nice Senelere

[ENGİN];6073735' Alıntı:
Nice yıllara Kurtuluş kardeşim

Ustad sağlık sıhhat ve mutluluklar diliyorum, doğum günün kutlu olsun.

doğum günün kutlu olsun

Doğum günün kutlu olsun abi.Allah yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin inşallah

Nice mutlu senelere abi ...
Sen benimkini unuttun ama neyse ...

Nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim

dogum gunun kutlu olsun nice mutlu yillaraa
Teşekkür ediyorum aril:
 
Tepkiler: x-scarface ve Joker

ka_za

Üye
Biraz geç oldu ama mutlu yıllar
 
doğum günün kutlu olsun nice senelere
 
Tepkiler: Kurtuluş40

Haydar

Emekli Yönetici
nice mutlu yıllara
 
Tepkiler: Kurtuluş40

Heroata

Üye
Dogum gunun kutlu olsun ^_^ nice mutlu senelere
 
Tepkiler: Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim dostlar.
 
Mutlu yıllar abi
 
Tepkiler: Kurtuluş40
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...