Bugün Benim Doğum Günüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
Bugün Benim Doğum Günüm
evet arkadaşlar bugün ben 16 yılıma girdim..güzel bir pasta yaptırdım maxicep ailesine


notasta felan yaptırmadım netten bulduğum bi resim
 

Emrgncy

Üye
Doğum günün Kutlu olsun O zaman
 
Ben de diyorum natalizor kim?

doğum günün kutlu olsun
 

Metin MF

Üye
Nice yıllara

---------- Eklendi @ 04:52:24 ---------- Yazıldı @ 04:50:40 ----------

Bu arada ben de 5 gün sonra 17 yaşıma giriyorum, modlardan bir hediye bekliyorum
 

Haydar

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun kardeşim nice senelere
 

qazwsxe

Üye
dogum gunun kutlu olsun
 

__xXx__

Üye
doğum günün kutlu olsun

---------- Eklendi @ 08:18:07 ---------- Yazıldı @ 08:17:43 ----------

nice mutlu yıllara
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
dogum günün kutlu olsun nice maxi yıllar
 
Doğum günümüz kutlu olsun öyleyse...


Aynı gün doğmuşuz...
 

u_cosar

Üye
Doğum günün kutlu olsun
 
Doğum günün için kutlu olsun,doğum günü için hazır değilde kutlama için felan kendim foto yapıyorum
 
Doğum günün kutlu olsun gardaşım gelemedik affet
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
gardaşlarım,dostlarım,değerli abilerim kardeşlerim ablalarım hepinize çok teşekkürler
 
Tepkiler: spy ghost

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar
 
Doğum günün kutlu olsun kardeşim benden sana gelsin
 

Eykul

Üye
Dogum gunun kutlu olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...