Bugun 29 Ekim. Devamsizlik Varmi.

    Konu Sahibi
Bugun 29 Ekim. Devamsizlik Varmi.
29 ekimde yani bugun okula gitmedim. Arkadaslar yoklama var diyolar. Ama bugun eokukfa felan devamsizlik girisi kapali degilmi. Yardimci olun arkadaslar.
 

Fatic

Üye
Bizide zamaninda cok kandrmaya calsirlardi var diye ama yok resmi tatil bügun
 

marist

Üye
Ne devamsızlığı , okul resmi tatil
 

bngsm01

Üye
Ben de yıllarden beri böyle sanardım ve öyle de olurdu ancak şu an 29 ekim e okulda devamsızlık olarak gözüküyo gelmişim lise 3 e bunu ilk defa görüyorum
 

bngsm01

Üye
29 ekim resmi tatildir.
benim annem öğretmen dolayısıyla ben de biliyorum resmi tatillerde yoklama alınamayacağını ancak bizim okulda yazıldı e okulda tam gün devamsızlık gözüküyo ne yani ben 29 ekim i okul yerine gündoğdu meydanında kutlayamaz mıyım? kutlama yeri bana bağlı değil mi?
 

fk555897

Üye
Öyle bir şeye okul karışamaz. Milli eğitimi arayıp söyle e-okul'da gitmediğin günün tarihi de yazar. O bölümü kanıt olarak gösterebilirsin.