Buğulu Cama Ne Yazardın ?

Sponsorlu Bağlantılar

ladrex84

ladrex84

Üye
wingardium leviossa
 


huri$

huri$

Üye
ilk defa takim tutuyoz yaa artik
bjk yazardim:ehe enes dedi ben degil
 
SucX

SucX

Üye
Çift kaşarlıdan tost senden dost kate'siz lost olmaz uleyynn :)
 

Berlin Boleyn

badgırl
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
ben buhulu bi cam görünce hemen kalp çizerim. bunu neden yaptığımıda bilmiyorum. ama sanki bunu yapmam gerekiyomuş gibi hissediyorum. hastalık gibi illa çizmem lazım :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Happy End
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
SamsunSpor ...
 

Berlin Boleyn

I m sick:ağlarım:
 
huri$

huri$

Üye
turkiyem
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
LifeHard
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Türkiye TÜRK'ündür
 
huri$

huri$

Üye
petite fille
 
haltie

haltie

Üye
ölmeyi bayılmak mı sandın
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
""Rapçilere ölüm ""yazar kaçardım :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
"Bir tek DİLEĞİM var"
 
huri$

huri$

Üye
kalp çizer içine sen ve ben yazardim
hep oyle yaparlar genelde
yada kalp ve ok
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
=) :) Gülücük İşaretleri yapardım
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
: + )=:)
Bunumu diyorsunuz
 
huri$

huri$

Üye
evet bu bide uzgun olan yoklar
 


Üst Alt