Haydar
Emekli Yönetici
Buffon: "İspanya'ya teşekkür etmek lazım"
İtalya Milli Takımı'nın başarılı kalecisi Gianluigi Buffon, gruptan çıktıkları için mutlu olduklarını ve İspanya'ya teşekkür ettiklerini söyledi.
2-0'lık galibiyetin ardından basına açıklamalarda bulunan Buffon, "Biraz rahatlamak için 4 günüm var. Burada tek önemli olan şey yapacağımız maç. Ayrıca İspanya'ya teşekkür ediyorum. Aynı 4 sene önce Hollanda'ya ettiğimiz gibi." diye konuştu.
Galibiyeti hak ettiklerini de sözlerine ilave eden tecrübeli kaleci, "Bu maçı kazanmamız önemliydi. En önemlisi ise hak ederek kazanmış olmamız. Maç boyunca dengeli bir oyun oynadık. Kimse bize bir şey hediye etmedi. Ben de çok önemli iki kurtarış yaptım." dedi.
Antonio Cassano ve Mario Balotelli'nin gol atmasını da değerlendiren Buffon, "İki forvetin de gol atması mı? Bu gerçekten iyiye işaret. İkisi bundan önceki maçlarda çok iyi bir ikili olduklarını göstermişlerdi, fakat gol atamamışlardı." ifadelerini kullandı.
İtalyanlar, çeyrek finalde D Grubunun birincisi ile mücadele edecek.
2-0'lık galibiyetin ardından basına açıklamalarda bulunan Buffon, "Biraz rahatlamak için 4 günüm var. Burada tek önemli olan şey yapacağımız maç. Ayrıca İspanya'ya teşekkür ediyorum. Aynı 4 sene önce Hollanda'ya ettiğimiz gibi." diye konuştu.
Galibiyeti hak ettiklerini de sözlerine ilave eden tecrübeli kaleci, "Bu maçı kazanmamız önemliydi. En önemlisi ise hak ederek kazanmış olmamız. Maç boyunca dengeli bir oyun oynadık. Kimse bize bir şey hediye etmedi. Ben de çok önemli iki kurtarış yaptım." dedi.
Antonio Cassano ve Mario Balotelli'nin gol atmasını da değerlendiren Buffon, "İki forvetin de gol atması mı? Bu gerçekten iyiye işaret. İkisi bundan önceki maçlarda çok iyi bir ikili olduklarını göstermişlerdi, fakat gol atamamışlardı." ifadelerini kullandı.
İtalyanlar, çeyrek finalde D Grubunun birincisi ile mücadele edecek.
