Bu Yönetim Fenere Yakışmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
Bu Yönetim Fenere Yakışmıyor
<span style="color:#FF0000">Bu yönetim Fener&#8217;e yakışmıyor.</span>



Adnan Polat&#8217;tan bombardıman: İstanbul&#8217;un diğer yakasına savaşa gider gibi gidiyoruz. Kaybettik bunlar oldu; kazansak herhalde öldürürlerdi
25.04.2006

<span style="color:#FF0000">&#8216;Çağdışı, insanlık dışı...&#8217;</span>

&#8220;Fenerbahçe&#8217;nin Türk Futbolu&#8217;ndaki yerini, büyüklüğünü kimse inkar edemez. Ancak başındaki yönetimin uygulamaları, Türk Futbolu&#8217;na yakışmıyor...&#8221; Adnan Polat, basın toplantısına bu sözlerle başladı. Devamında da bomba açıklamalar yaptı: &#8220;Taraftarlarımızın oraya gidişi de, statta verilen yer de çağ dışı, insanlık dışı... Kadıköy&#8217;de dövüldüler. Gelecek sezon toplu götürüp getireceğiz. Federasyon&#8217;dan da, Fener&#8217;in daha çağdaş, insanlığa uygun bir yer ayırmasını isteyeceğiz. Biz, gerginliği bitirmeye çalışıyoruz, ama İstanbul&#8217;un diğer yakasına, Vietnam&#8217;a savaşa gider gibi gidiyoruz...&#8221;


<span style="color:#FF0000">&#8216;Rüzgâr eken fırtına biçer&#8217;</span>

&#8220;Biz onları öperek karşıladık, onlar &#8216;hoşgeldin&#8217; bile demedi. Bu ilkellik&#33; Küfürler organizeydi. Top bize geçince hoparlörden bir de elektronik ıslık sesi verildi. Ayıp, kazanmak için her şeyi mübah görüyorlar. Unutmasınlar, rüzgâr eken fırtına biçer. Pankarta gelince... Yönetimden habersiz giremez. Bu toplumsal bir suç. Savcıları göreve davet ediyorum. Özür bekliyoruz, ama gelmeyeceğini biliyoruz. Bakın; imrenilmesi, kıskanılması gereken Fenerbahçe&#8217;den nefret ediliyor. Bu tepki neden, düşünsünler... Dilerim bu arkadaşlarımız, bundan sonra Fenerbahçe&#8217;ye yakışan bir yönetim ortaya koyarlar...&#8221;

<span style="color:#FF0000">&#8216;Trabzonspor&#8217;u aşağıladılar&#8217;</span>

&#8220;Kazandıkları için maç sonrası kutladık. Hak etmişlerdi, fakat ya o sevinç gösterileri? Stada hindi getirdiler, Sami Yen&#8217;de ikaz edilen Tuncay, Kadıköy&#8217;de o tezahüratı yine yaptırdı. Demek ki, kendilerini Türk Futbolu&#8217;nun üzerinde görüyorlar, kuralları takmıyorlar. Hasan&#8217;ın başına gelenler de ortada. Buna da şaşırmıyorum. Çünkü amigoları güvenlik görevlisi diye o koridora sokarlarsa olacağı budur. Trabzonsporlular&#8217;ı aşağıladılar. Ama Trabzon takımı ve taraftarı gereken cevabı verecektir. 3 maç daha var. Kimin şampiyon olacağını göreceğiz. Gün doğmadan neler doğar...&#8221;

<span style="color:#FF0000">&#8216;Bu olaylar cezasız kalmamalı&#8217;</span>

&#8220;4-0 kazanan takım, taraftarı ile küfür ediyor, güvenlikçiler futbolcumuzu dövüyor. Bunları yönetimin planlı yaptırdığını düşünüyorum. Karşılığındaki ceza ne olur, bilmiyorum. Saha kapatma mı, seyircisiz oynatma mı&#33; O stattan isteyince çıkamıyorsunuz. Can güvenliğimizin sağlanamayacağı söylendi, 2 saat kaldık. Galip gelsek herhalde öldürürlerdi&#33; Bu biraz da imam-cemaat meselesi&#33; Her şey bir kenara. Buradan, gelecek sezon Fenerbahçe Yönetimi ve takımına yaptığım yemek davetini yineliyorum. İnşallah gelirler de centilmenlik, nezaket ve insanlıktan ders alırlar...&#8221;

Fanatik
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dediklerini az çok tw&#39;den dinledim ama şunu söylemek isterim kazanamadıktan sonra neden başka alanlardan saldırma isteği oluşuyor..
 

yitik savaşçı

Üye
Galatasaray&#39;&#305;n hesaplar&#305;nda &#351;ampiyonluk yar&#305;&#351;&#305; yoktu... Riva, stad vs. projelerini hayata geçirmek vard&#305;... Söylediklerinde hakl&#305;l&#305;k pay&#305; olabilir ancak lafla peynir gemisi yürümez. Bir husumet söz konusu ise buna son verecek büyük ad&#305;mlar at&#305;lmal&#305;... K&#305;s&#305;r çeki&#351;melerle kendimizi avutuyoruz... Seneye avrupada iki tak&#305;m da hüsrana u&#287;rarsa neyin kavgas&#305;n&#305; yapacaklar bakal&#305;m...
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
Herşey Açık Ve Seçik Yorum Yok&#33;&#33;&#33;
 
seyfofen

seyfofen

Üye
yenildiy di çamur siyasetine başladı. onun korkusu şampiyon olamayınca ergün gürsoyu gönderen taraftar onuda kovacak.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Adnan Polat gibi birini hayatımda tanımadım ;

Bu nasıl insanlıktır ya resmen imparator biziz , herşeyin en iyisi bizde cart curt diyor..&#33;&#33;

Yakısmıyor..Gs&#39;ye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
4
Görüntüleme
610
Mert
India
Cevap
1
Görüntüleme
469
arslansem


Üst Alt