Bu uygulama kaldirilamaz Hatasi

Sponsorlu Bağlantılar

goktas19

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Bu uygulama kaldirilamaz Hatasi
QT Mobility 1.01 yuklu kaldirip 1.03 yuklemem lazim ama kaldirmaya calistigim da bu uygulama kaldirilamaz hatasi aliyorum ne yapmam lazim?
 


Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
NetQin security ile silmeyi dene
 
goktas19

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
deniyorum hemen
 
hikmet366

hikmet366

Üye
üstüne yükle
 
goktas19

goktas19

Üye
    Konu Sahibi


Öylede genelde güncelleştirme hatası veriyor.

Dediği gibi güncelleştirme hatası veriyor NetQin işe yaramadı hatta şuan WiFi yle bile internete giremiyorum sebebi büyük ihtimal bu
 
hikmet366

hikmet366

Üye
goktas19

goktas19

Üye
    Konu Sahibi


o zaman hard format at silemiyorsan mecbur
Büyük ihtimal öyle yapıcam ama şuan başka bir program yüzünden kafayı yiyecem NetQin önerdi arkadaş yükledim sildim ve WiFi ile internete giremiyorum WiFi ağı kullanılıyor filan diyor...
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Büyük ihtimal öyle yapıcam ama şuan başka bir program yüzünden kafayı yiyecem NetQin önerdi arkadaş yükledim sildim ve WiFi ile internete giremiyorum WiFi ağı kullanılıyor filan diyor...

sil o zaman bazı ayarlarını ayarlaman lazım sil gitsin birşeye yaramıyor zaten
 
marist

marist

Üye
MobileCleaner diye bir uygulama vardı onu kurup dene gereksiz herşeyi silecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: 47MaDo47
hikmet366

hikmet366

Üye
:rica:
 
marist

marist

Üye
Rica ederim. Zaten gereksiz dosyaları silmesi için söledim hikmet.
 
  • Beğen
Tepkiler: 47MaDo47

Benzer Konular



Üst Alt