Furkan Emekli
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben de öyle düşünüyordum.Kırmızı
Pembe forma ve şortla iyi giderBen de öyle düşünüyordum.
Haklısın. Şu sınavlar elimi kolumu bağlıyor. Sipariş vereceğim , sorun çıkacak sonra uğraşamayacağım. Biter bitmez siparişi veriyorum. Hatta belki bitmeden de alabilirim.Pembe forma ve şortla iyi gider
Aynen hocam. Maç iptal oldu. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız.sen en iyisi sorma. cunku ilk seferde 3 kere degisim yapmissin bu sefer yine alamican gibi halen o meshur macta oynamadin mi?
uzun zaman oldu. 2014 te oynucaktin 2015 girdik.....
Öyle bir insan değilim. Neticesinde hak yemiş olmak istemem , varsın onlar yesin , benim karakter anlayışıma ters.oynuyacagin mactan 1 gun once ayakkabiyi alinir. maca cikilir. sonra temizleyip begenmedim diye iade adilir. ayakkabi belese kullanilir.
Haklısın.girgirina takildim zaten. bu dogru olmaz
Eyvallah kardeşim , sağ ol. Önerdiğin bir model var mı senin ?ikisinide begenmedim. uzgunum yardimci olamicam. giymicegim tipteki ayakkabilar icin bunu al diyemem. bana ters. hangisini begendiysen onu hemen al. sonra numarasi kalmamis diye uzulmeni istemem.
Sorun değil , teşekkürler.mesajimda belirtigim gibi yorum yapamam. kafani karistirmak istemem. onceki mesajimi dikkatli okumadin...
mesajini simdi farkettim. bu islerde hic iyi degilim. markakara takilmiyorum. alicagim ayakkabi icin hic dusunmem. magazaya girmem 2-3 ayakkabi deneyip begenmem veya almak icin en fazla ben diyeyim 3 sen 5 dakkika de fazla surmez alisverisi hic sevmem. 6. dakikada kendimi mazanin disina atarim. ayakkabiyi ya almisimdir veya almamisimdir. cok sikilirim bu konularda ayrica tercihlerimdende hic pisman olmadim bu gune kadar. alisveris mekanlarinda boguluyorum hissi icindeyim. marka model soyleyemicem. kusura bakma...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?