Bu son olsun bu son !

Hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    13
    Konu Sahibi
Bu son olsun bu son !
Merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman önce krampon seçimi için sizlere başvurmuştum. Belki inanmayacaksınız ama tam 3 kere değişim yaptım. En son sinirlendim ve para iadesi aldım. Aldığım yer ile ilgili bir sıkıntı yoktu , hatta gayet de iyi davrandılar ama bir şekilde uğraşamadım ve vazgeçtim. Şuanda kesin olarak bu 2 ayakkabıdan birini alacağım. Sizce hangisini alayım ?


1.) Nike Erkek Krampon Mercurial Victory V CR FG Black






2.) Nike Erkek Krampon Mercurial Victory V FG Red





Düzenleme : Pembe forma ve short giyeceğim.
 
Kırmızı
 
Tepkiler: Furkan Emekli
    Konu Sahibi
Pembe forma ve şortla iyi gider
Haklısın. Şu sınavlar elimi kolumu bağlıyor. Sipariş vereceğim , sorun çıkacak sonra uğraşamayacağım. Biter bitmez siparişi veriyorum. Hatta belki bitmeden de alabilirim.
 
Tepkiler: The Shadow

SHS

Üye
Siyah rengi çok severim ama 2 diyorum, 1 hoşuma gitmedi
 
Tepkiler: Furkan Emekli

0MG90

Üye
Siyah
 
Tepkiler: Furkan Emekli
Bana Sorarsan Her Zaman Siyah Boyanması Vs Filan En Avanjtalısı
 
Tepkiler: Furkan Emekli
sen en iyisi sorma. cunku ilk seferde 3 kere degisim yapmissin bu sefer yine alamican gibi halen o meshur macta oynamadin mi?
uzun zaman oldu. 2014 te oynucaktin 2015 girdik.....
 
Tepkiler: Furkan Emekli
    Konu Sahibi
sen en iyisi sorma. cunku ilk seferde 3 kere degisim yapmissin bu sefer yine alamican gibi halen o meshur macta oynamadin mi?
uzun zaman oldu. 2014 te oynucaktin 2015 girdik.....
Aynen hocam. Maç iptal oldu. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız.
 
oynuyacagin mactan 1 gun once ayakkabiyi alinir. maca cikilir. sonra temizleyip begenmedim diye iade adilir. ayakkabi belese kullanilir.
 
Tepkiler: Furkan Emekli
    Konu Sahibi
oynuyacagin mactan 1 gun once ayakkabiyi alinir. maca cikilir. sonra temizleyip begenmedim diye iade adilir. ayakkabi belese kullanilir.
Öyle bir insan değilim. Neticesinde hak yemiş olmak istemem , varsın onlar yesin , benim karakter anlayışıma ters.
 
girgirina takildim zaten. bu dogru olmaz
 
ikisinide begenmedim. uzgunum yardimci olamicam. giymicegim tipteki ayakkabilar icin bunu al diyemem. bana ters. hangisini begendiysen onu hemen al. sonra numarasi kalmamis diye uzulmeni istemem.
 
Tepkiler: Furkan Emekli
    Konu Sahibi
ikisinide begenmedim. uzgunum yardimci olamicam. giymicegim tipteki ayakkabilar icin bunu al diyemem. bana ters. hangisini begendiysen onu hemen al. sonra numarasi kalmamis diye uzulmeni istemem.
Eyvallah kardeşim , sağ ol. Önerdiğin bir model var mı senin ?
 
mesajimda belirtigim gibi yorum yapamam. kafani karistirmak istemem. onceki mesajimi dikkatli okumadin...
mesajini simdi farkettim. bu islerde hic iyi degilim. markakara takilmiyorum. alicagim ayakkabi icin hic dusunmem. magazaya girmem 2-3 ayakkabi deneyip begenmem veya almak icin en fazla ben diyeyim 3 sen 5 dakkika de fazla surmez alisverisi hic sevmem. 6. dakikada kendimi mazanin disina atarim. ayakkabiyi ya almisimdir veya almamisimdir. cok sikilirim bu konularda ayrica tercihlerimdende hic pisman olmadim bu gune kadar. alisveris mekanlarinda boguluyorum hissi icindeyim. marka model soyleyemicem. kusura bakma...
 
    Konu Sahibi
Sorun değil , teşekkürler.
 

Benzer Konular

Cevap
14
Görüntüleme
533