Bu sistem hakkında bilgisi olan varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dede147

dede147

Üye
    Konu Sahibi
Bu sistem hakkında bilgisi olan varmı
görüntüsü güzel ama hic bir bilgi verilmemiş sizce nasıl iyimi bu sistem yoksa görüntü var ses yok mu bunda
 

Symbiont

Üye
Çok Abartılı ve güvenilmez bir marka fiyat fazla değmez sen daha iyi 0 larını bulursun Ayrıca Eski ve Kötü Bir ses Yerleşimi Var o 5.1 bile değil bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt