Bu ses dosyasını arıyorum...?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

realraul

Üye
    Konu Sahibi
Bu ses dosyasını arıyorum...?
Siemens S75 vb. modellerde "Alien In Spain.aac" isimli bi aac ses dosyası vardı; yani fabrika çıkışında S75 e yüklü olan aac uzantılı bi müzik dosyası bu.

Bunu arıyorum; bulabilir misiniz?
 

Catty

Emekli Yönetici
Peki telefonu fabrika ayarlarına geri döndürünce çıkmıyor mu?
 

Doğan

Üye
araştırmaya başlıyorum annemin telefonda var sanırım bulursam özelden atarım
 

Jiano

Üye
Buyur kardeş >> <<
 

realraul

Üye
    Konu Sahibi
Süpersin; çok teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...