Bu konuyu 2016'da hortlatacağım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
The Pancar

The Pancar

Üye
Seneye görüşürüz-İnternet explorer 10 :kıskıs:
 


Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hazır hortlatılmışken gelecekteki bene bikaç soru sorayım, içimde kalmasın :D

1.Hala yaşıyo musun? Evet :ehe
2.Üniversite ne durumda? Bitirebildin mi? Hayır uzadı :pro:
3.Almancayı anadilin gibi konuşabiliyor musun? Na ja.
4.Erasmus yaptın mı? Yaptıysan hangi ülkede yaptın? Hayır. Düşünmüyorum.
5.Hukuk çevirilerinde zorlanıyor musun? Ona gelemedim henüz :ehe
6.O kızı hala seviyor musun? Yok artık.
7.Evlendin mi? Hep istediğin gibi düzenli bir hayatın iyi bir işin güzel bir eşin var mı? Ya da evlenmedin mi? Hayır nerdee :ehe
8.Baban emekli oldu mu? Emekli olursam Beykoz'dan ev alıcam falan diyodu aldı mı? Oldu, üçüncü köprü yokkendi o :dry:
9.Fener Türkiye Kupası'nı alabildi mi? Bunu yazdığın sene aldı :haha:
10.8 Mbit sınırsız internete 59 TL veriyordun.Fiberoptiğe geçebildin mi? 16 MBit'e 49 veriyorum. Fiberoptik derken :ehe
11.Normal uydu yayınları tarih oldu mu? HD yayınlar yaygınlaştı mı? Oldu sayılır. Yaygınlaştı, 4K'ya yaklaştık.
12.Playstation 4 çıktı mı? Çıktı.
13.III. Dünya Savaşı çıktı mı? Çıktıysa kim kazandı? Çıkmadı henüz.
14.Hala namaz kılıyor musun? Cumadan Cuma'ya.
15.Sigara içiyor musun? Alkole falan başlamadın umarım? Hayır, asla.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: DeV/AsA
The Pancar

The Pancar

Üye
18.bitmedi,kötüleşti
 

H0lligan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2574464 ve Jus7ice
Jus7ice

Jus7ice

Üye
@minoo
 
minoo

minoo

Üye

Yaaa keşke ben de buna benzer bir şey yapsaydım ya da sen konu başında buna benzer soruları genel sorsaydın :ehe

Bayıldım bu konuya ya. 5 yıl için bir daha mı açsak? :D
 
0MG90

0MG90

Üye
4 yıllık açın ya 2020 de yazalım :D
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yaaa keşke ben de buna benzer bir şey yapsaydım ya da sen konu başında buna benzer soruları genel sorsaydın :ehe

Bayıldım bu konuya ya. 5 yıl için bir daha mı açsak? :D

Bu konu kişisel oldu biraz evet :D

Pınar aç bence içinde kalmasın :D Soruları genel soralım
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Bende askerliği bitirdim be yalnız 6 sında değil 12 sinde bitti
 
Silinen Üye 2574464

Silinen Üye 2574464

Kapalı Hesap
Her şeyi anladık ta nasıl tam olarak 2016 1 Ocak 00:02 de hortlatıldı konu :ehe
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2574464
Baydırman

Baydırman

Moderator
Hello
 
AIS

AIS

Üye
2016 yazıyorum hello
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
Günler aylar yıllar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt