Style72
Üye
Bu konu hakkında ne düşünüyorsun?
Arkadaşlar size özel bir sorunumu paylaşmak istiyorum. Belki çare bulursunuz? belki size komik de gelebilir?
Biri bir konu hakkında konuşuyor konuşuyor konuşor. Bilgi veriyor . En sonunda " sen bu konu hakkında ne düşünorsun " dediğinde nasıl cevap veriyorsunuz.......
biraz saçma oldu ama işte benim sorunum bu birisi bana sen ne düşünorsun diye sorduğunda donup kalıyorum aklıma hiç bir şey gelmiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Kızarıyorum . En son da rezil oluyorum. Anlacağınız bu sorudan nefret ediyoru .
Sizde de bu problem var mı arkadaşlar ?
Biri bir konu hakkında konuşuyor konuşuyor konuşor. Bilgi veriyor . En sonunda " sen bu konu hakkında ne düşünorsun " dediğinde nasıl cevap veriyorsunuz.......
biraz saçma oldu ama işte benim sorunum bu birisi bana sen ne düşünorsun diye sorduğunda donup kalıyorum aklıma hiç bir şey gelmiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Kızarıyorum . En son da rezil oluyorum. Anlacağınız bu sorudan nefret ediyoru .
Sizde de bu problem var mı arkadaşlar ?



