bydexer
Üye
"Bu kafaya yasa ne yapsın?"
[h=2]
Beşiktaşlı taraftarlar sahayı ve futbolcuları yabancı madde yağmuruna tuttu.Galatasaraylı futbolcular, tribünlere oynadı.[/h]
Bir gecede yaşadıklarımız bize Bu kafaya yasa ne yapsın? dedirtti. Beşiktaşlı taraftarlar sahayı ve futbolcuları yabancı madde yağmuruna tuttu.Galatasaraylı futbolcular, tribünlere oynadı, gerginliği tırmandırdı. Fenerbahçeli idareci, G.Saraylı Eboueye twitterdan laf attı.
SPOR sahalarında bitmeyen şiddet Türkiyenin en büyük sorunu.
Hürriyet gazetesinden Tolga Yenigün'ün haberine göre; Her hafta sonu tribünlerde korku filmi yaşanıyor. Sahaya atılan şişeler, bozuk paralar, telefonlar... Futbolcuların tribünlere ve rakiplerine yaptığı hareketler.
Sosyal medya üzerinden rakip takım futbolcusuna yapılan göndermeler.
Şiddetin dozu her geçen gün azalacağına, tam aksine arttıkça artıyor. Ve hiçbir güç şiddetin önüne geçemiyor. Taraf olmak her şeyi yıkıyor, geçiyor. Sporda şiddetin önlenmesine ilişkin çıkarılan yasalar da bu soruna çare olmuyor.
Tarih 6 Şubat 2011
Galatasaray, TT Arenada Eskişehirsporu konuk ediyor. O maçta Eskişehirspor tribünlerinden atılan bir şişe 10 yaşındaki G.Saray taraftarı Batuhanı hastanelik etti.
Tarih 18 Mart 2011
Galatasaray yine TT Arenada bu kez Fenerbahçeyi konuk ediyor. Maçın son dakikalarında sahaya 2 rakı şişesi atılıyor. Şişelerden biri Fenerbahçe kalecisi Volkanın başını sıyırıp geçiyor. Eğer isabet etse Volkanın yaşaması mucize.
Ve o şişeyi atanlar bu güne kadar belirlenemedi. Belki belirlendi ama yakalanamadı.
[h=4]YÖNETİCİ FUTBOLCUYU SUÇLADI[/h]Önceki gün Fiyapı İnönü Stadında oynanan Beşiktaş-G.Saray maçı da olaylarla
Ve o günden bu yana yaşadıklarımızdan hiç ders almadığımızı, tam aksine tribün terörünün güçlenerek büyüdüğünü kanıtladı.
[h=4]VİSKİ ŞİŞESİ FIRLATILDI[/h]Maçla ilgisi olmayan Fenerbahçe Kulübünün bir idarecisi G.Saraylı Eboue ile dalga geçti.
Galatasaraylı futbolcular, tribünlerle kavga etti. Beşiktaşlı yönetici, Galatasaraylı futbolcuyu suçladı. Bir gecede yaşadıklarımız bize Bu kafaya yasa ne yapsın? dedirtti.
[h=4]ENGİNİN PARMAĞI NE OLACAK?[/h]BEŞİKTAŞ yöneticisi Sinan Vardar da maçtan sonra G.Saraylı futbolcu Engin Baytarı suçladı. Vardar, Enginin iki elinin orta parmağını tribünlere göstermesi tahrik değil mi? Bize ceza gelecek, peki tribünleri tahrik edenin suçu yok mu? Ne Fatih Terim, ne futbolcular ne de yönetime tepki vardı. Futbolcuların da fair play konusunda aralarında anlaşma yapması gerekiyor dedi.
[h=4]BEŞİKTAŞ GALATASARAY DERBİSİNDE NELER OLDU [/h]1 Beşiktaş taraftarı önce G.Saraylı Ayhana küfürlü tezahüratta bulundu.
2 Fatih Terimin yardımcısı Hasan Şaşın kafasına çakmak atıldı.
3 62. dakikada G.Saraylı Eboueye su şişesi atıldı. Şişe karnına geldi.
4 Emmanuel Eboueye bu dakikadan sonra sürekli yabancı madde atıldı.
5 Beşiktaşlı Aurelio ile tartışan Engin de tribünlerden nasibini aldı.
6 Maç sonunda atılan maddelerden dolayı G.Saray, soyunma odasına gidemedi.
Futbolcular tribünleri tahrik etti
1 Emmanuel Ebouenin karnına geldi, Fildişili oyuncu kafasını tuttu.
2 Galatasaraylı futbolcu Kazım yabancı maddeleri tribünlere attı.
3 Engin Baytar tribünlere, Bire bir dışarda görüşelim işareti yaptı.
4 Melo maçtan sonra Beşiktaş tribünlerine çirkin hareketlerde bulundu.
Melonun bu hareketi tribünleri gerdi
GOLSÜZ biten derbinin ardından yaşanan tatsız olaylar, sahadaki mücadeleye gölge düşürdü. Son dakikalarda G.Saraylı bazı oyuncuların tribünlerle diyaloğa girmesinin ardından ortam iyice gerildi. Atılan yabancı maddeler yüzünden soyunma odasına gidemeyen Melonun bu hareketi büyük tepki çekti.
[h=4]DERBİDE SAHAYA NELER ATILDI[/h]Visk, şişesi, Madeni para, Çakmak,Su şişesi, Eşofman, Cep telefonu
Olayların faturası 1 maç ve 240 bin TL
GOLSÜZ biten G.Saray derbisinde sahaya atılan yabancı maddeler, taraftarın kötü tezahüratı temsilci ve hakem raporlarında ayrıntılı bir şekilde yer alırken Beşiktaşa, 240 bin TL para cezasının yanı sıra 1 maç ceza geleceği belirtildi. Ayrıca temsilci raporlarında G.Saraylı Melonun Beşiktaş tribünleri ile sözlü diyaloğa girdiği, verdiği tepkiyle tansiyonun yükselmesine neden olan Brezilyalıya ceza gelebileceği ifade edildi.
KAYNAK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Beşiktaşlı taraftarlar sahayı ve futbolcuları yabancı madde yağmuruna tuttu.Galatasaraylı futbolcular, tribünlere oynadı.[/h]
Bir gecede yaşadıklarımız bize Bu kafaya yasa ne yapsın? dedirtti. Beşiktaşlı taraftarlar sahayı ve futbolcuları yabancı madde yağmuruna tuttu.Galatasaraylı futbolcular, tribünlere oynadı, gerginliği tırmandırdı. Fenerbahçeli idareci, G.Saraylı Eboueye twitterdan laf attı.
SPOR sahalarında bitmeyen şiddet Türkiyenin en büyük sorunu.
Hürriyet gazetesinden Tolga Yenigün'ün haberine göre; Her hafta sonu tribünlerde korku filmi yaşanıyor. Sahaya atılan şişeler, bozuk paralar, telefonlar... Futbolcuların tribünlere ve rakiplerine yaptığı hareketler.
Sosyal medya üzerinden rakip takım futbolcusuna yapılan göndermeler.
Şiddetin dozu her geçen gün azalacağına, tam aksine arttıkça artıyor. Ve hiçbir güç şiddetin önüne geçemiyor. Taraf olmak her şeyi yıkıyor, geçiyor. Sporda şiddetin önlenmesine ilişkin çıkarılan yasalar da bu soruna çare olmuyor.
Tarih 6 Şubat 2011
Galatasaray, TT Arenada Eskişehirsporu konuk ediyor. O maçta Eskişehirspor tribünlerinden atılan bir şişe 10 yaşındaki G.Saray taraftarı Batuhanı hastanelik etti.
Tarih 18 Mart 2011
Galatasaray yine TT Arenada bu kez Fenerbahçeyi konuk ediyor. Maçın son dakikalarında sahaya 2 rakı şişesi atılıyor. Şişelerden biri Fenerbahçe kalecisi Volkanın başını sıyırıp geçiyor. Eğer isabet etse Volkanın yaşaması mucize.
Ve o şişeyi atanlar bu güne kadar belirlenemedi. Belki belirlendi ama yakalanamadı.
[h=4]YÖNETİCİ FUTBOLCUYU SUÇLADI[/h]Önceki gün Fiyapı İnönü Stadında oynanan Beşiktaş-G.Saray maçı da olaylarla
Ve o günden bu yana yaşadıklarımızdan hiç ders almadığımızı, tam aksine tribün terörünün güçlenerek büyüdüğünü kanıtladı.
[h=4]VİSKİ ŞİŞESİ FIRLATILDI[/h]Maçla ilgisi olmayan Fenerbahçe Kulübünün bir idarecisi G.Saraylı Eboue ile dalga geçti.
Galatasaraylı futbolcular, tribünlerle kavga etti. Beşiktaşlı yönetici, Galatasaraylı futbolcuyu suçladı. Bir gecede yaşadıklarımız bize Bu kafaya yasa ne yapsın? dedirtti.
[h=4]ENGİNİN PARMAĞI NE OLACAK?[/h]BEŞİKTAŞ yöneticisi Sinan Vardar da maçtan sonra G.Saraylı futbolcu Engin Baytarı suçladı. Vardar, Enginin iki elinin orta parmağını tribünlere göstermesi tahrik değil mi? Bize ceza gelecek, peki tribünleri tahrik edenin suçu yok mu? Ne Fatih Terim, ne futbolcular ne de yönetime tepki vardı. Futbolcuların da fair play konusunda aralarında anlaşma yapması gerekiyor dedi.
[h=4]BEŞİKTAŞ GALATASARAY DERBİSİNDE NELER OLDU [/h]1 Beşiktaş taraftarı önce G.Saraylı Ayhana küfürlü tezahüratta bulundu.
2 Fatih Terimin yardımcısı Hasan Şaşın kafasına çakmak atıldı.
3 62. dakikada G.Saraylı Eboueye su şişesi atıldı. Şişe karnına geldi.
4 Emmanuel Eboueye bu dakikadan sonra sürekli yabancı madde atıldı.
5 Beşiktaşlı Aurelio ile tartışan Engin de tribünlerden nasibini aldı.
6 Maç sonunda atılan maddelerden dolayı G.Saray, soyunma odasına gidemedi.
Futbolcular tribünleri tahrik etti
1 Emmanuel Ebouenin karnına geldi, Fildişili oyuncu kafasını tuttu.
2 Galatasaraylı futbolcu Kazım yabancı maddeleri tribünlere attı.
3 Engin Baytar tribünlere, Bire bir dışarda görüşelim işareti yaptı.
4 Melo maçtan sonra Beşiktaş tribünlerine çirkin hareketlerde bulundu.
Melonun bu hareketi tribünleri gerdi
GOLSÜZ biten derbinin ardından yaşanan tatsız olaylar, sahadaki mücadeleye gölge düşürdü. Son dakikalarda G.Saraylı bazı oyuncuların tribünlerle diyaloğa girmesinin ardından ortam iyice gerildi. Atılan yabancı maddeler yüzünden soyunma odasına gidemeyen Melonun bu hareketi büyük tepki çekti.
[h=4]DERBİDE SAHAYA NELER ATILDI[/h]Visk, şişesi, Madeni para, Çakmak,Su şişesi, Eşofman, Cep telefonu
Olayların faturası 1 maç ve 240 bin TL
GOLSÜZ biten G.Saray derbisinde sahaya atılan yabancı maddeler, taraftarın kötü tezahüratı temsilci ve hakem raporlarında ayrıntılı bir şekilde yer alırken Beşiktaşa, 240 bin TL para cezasının yanı sıra 1 maç ceza geleceği belirtildi. Ayrıca temsilci raporlarında G.Saraylı Melonun Beşiktaş tribünleri ile sözlü diyaloğa girdiği, verdiği tepkiyle tansiyonun yükselmesine neden olan Brezilyalıya ceza gelebileceği ifade edildi.
KAYNAK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
