Bu Kadarına Da Pes

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bu Kadarına Da Pes
Ankara Batıkent'te yer altından geçen telefon kablosunu çaldılar!..06 Mart 2006 18:40

Batıkent'te yer altından geçen telefon hattında bir bölüm kablonun çalınması üzerine, yaklaşık 600 abonenin telefonları kesildi.

Türk Telekomünikasyon A.Ş, çalınan kablonun yerine yenisini çekerek, bu akşam itibariyle söz konusu hattı görüşmeye açacak.

Alınan bilgiye göre, cumartesi günü Batıkent Güneyce Sitesi'nde telefon kablolarının çalındığı ihbarı üzerine harekete geçen Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, bölgede yaptıkları çalışmada, Yusuf B. ve İsmail Y. adlı kişileri, Renkli Evler Sitesi yakınlarında kablo çalarken suç üstü yakaladı.

Gözaltına alınan zanlılar, ifadeleri alınmak üzere Emniyet'e götürüldü. Emniyet'teki işlemleri tamamlanan Yusuf B. ve İsmail Y, çıkarıldıkları mahkemece, tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Zanlıların, çaldıkları kablo içindeki bakırı satmak için hırsızlık yaptıklarını ifade ettikleri öğrenildi.

Öte yandan, zanlıların Batıkent bölgesinde yer altından geçen telefon hattının istasyon kapaklarını açarak, yaklaşık 50 metrelik kabloyu kestikleri belirlendi.

Türk Telekom'dan alınan bilgiye göre, hattaki hırsızlık olayı nedeniyle yaklaşık 600 abonenin telefonu görüşmeye kapandı. Türk Telekom teknik ekipleri, bunun üzerine, çalınan kabloların yerine yeni hat çekmeye başladı. Teknik ekiplerin çalışmalarını bu akşam itibariyle tamamlamasıyla abonelerin telefonlarının görüşmeye açılacağı belirtildi.
 
yuh pes cuss artık yaaa bu kadarınada pes ya millet tırlattı bee

ne yapacaklarını sasırsılar kapak acıp yer altındaki kablolarıda calıyolar
 
yuh pes cuss artık yaaa bu kadarınada pes ya millet tırlattı bee

ne yapacaklarını sasırsılar kapak acıp yer altındaki kablolarıda calıyolar
 
Ayıp yahu, Bu milletin kul hakkını nasıl vercek bunlar ve bunlar gibi yapan insanlar...
 
düngü içinde işte devlet bizden çalıyor biz devletten
yapanlar çok farklı özellikde insanlar değil
aramızda yaşıyorlar
işin kötü tarafı yapanların çogu
ya telefoncudur yada kendi elemanları kim napsın kabloyu ya

cayır cayır para ödüyorum internet sürekli arzalı bende bir açık bulursam kablo falan
düzelir kardeşim kafana takma diyor
her ay 50 götürüyor ama
neden türk işide ondan
 
arsızlar.......
calanlar kabloları satıyorlar, bakır ve cok mıktarda...oyle dıye hatırlıyorum zaman zaman tv de cıkan haberlerden...aynen trafık tabelalarını calıp satanlar gıbı
 

crows

Üye
yerin üstünde bişi kalmadı galiba çalınacak
 

sersanem

Üye
arkadaşlar benim babam telekomda çalışıyor yeri geliyor asker alıp devriye geziyorlar valla çünkü kırsal kesimdeki telefon kablolarını çalıp hurda olarak satıyorlarmış valla ben kaç kez denk geldim gece gece hırsızlık ihbarıyla asker alıp devriyeye çıktığına
 
ulan yuh be ne warda çalıyon onları
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yaparlar valla herşey beklenir..
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Bende konu açmıştım hatırlayanlar vardır,bizim buradada çaldılar 5 günde geldi telefon ya..

Bu 3.Kez çalınısı en sonunda olay yeri inceleme geldi parmak izlerini falan aldı gitti,bi dahada olmadı
 

hidayet

Üye
ohaaaaaaa yani pardon arkadaşlar
 
bunlarda yer altı hırsızları adamlardaki kafaya bak beeee
bunları caldıkları kabloyla kesmek lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...