Bu kablo 603e gidermi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bu kablo 603e gidermi ?
Arkadaşlar bu kablo telefondan flashı okuyormuş 603 fp2 ye olurmu bu ona göre alacam ? bide bu kablonun ismi ney


 
otg kablosu yalnız pahalı telefon okumaz flas mlash
 
Telefonun kutusundan cikiyor fiyati 10-20 tl bisey
 
    Konu Sahibi
benim telefon kutusundan çıkmadı bide flash taksam okumazmı telefon ?
 
    Konu Sahibi
netten baktm fat32 ile biçimlendirilmiş flashları okuyormuş galiba bide flash okumazsa ne işe yarar bu kablo ?
 
C6-01,C7,N8,701,700 falan okuyor seninkide okuması lazım ?
 
    Konu Sahibi
okurmu ki ona göre alacam arkadaşlar ona göre söyleyin
 
Bizim Arkadaşın Tel Kutusundan çıktı otg kablo bendede Flash vardı c7 ye bağladık ama usb takıldı dedi ama hiçbirşey olmamış gibi durdu usb simgesi vardı ama tepki yok oraya buraya girdim ama yok yok.
 
    Konu Sahibi
ya flash felan okursa diye baya işme yarardı ondan
 
Biz taktık okumadı zamanında aklıma geldi denedim ama malesef olmadı diyorumya okumasına okusa neyse ama yok etki>tepki
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Çalışır, deneyipte görebilirsin.
 
    Konu Sahibi
ya biri çalışır biri çalışmaz diyor hanginiz doğru söylüyor anlamadım ki

- - - Eklendi - - -

mesut aktaş kardeş kesin çalışır değil mi boşuna almayayım
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Ben çalışacağından yanayım, çünkü yazılımsal desteği var ama çalışmazsa o kablonun türü farklıdır. Bunu alırken denemen gerekir...
 
    Konu Sahibi
tamam öyle yapatym o zaman fiyatı ne kadar bilgin var mı ?
 
Bende çalışmaz diyorum Hiç duydun mu usb flash takarak hoop direk karşına içindekiler menüsü geldiği millet atıp tutuyor ben denedim diyorum hatta arkadaşta şahit ne flası görüyor nede söylüyor sadece usb bağlandı diye bir yazı çıkıyor o kadar
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Öfff Böyle Israr Etmeler Yok Mu Beni Bitiriyor....
Bu N8 İçin Olanı... OTG Kablo....
[video=youtube;dWl_aTNk7hg]http://www.youtube.com/watch?v=dWl_aTNk7hg[/video]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...