Ciddi misin, bana şu an manyak gaz verdin.
Bi de ne demeliyim o an kıza?
Vallahi dediklerim halen aklımda..Bak yazayım..Eve giderken yakaladım..
Ben : Sana çok önemli bir şey soracağım.
Kız : Ne işin var burda..
Ben : Boşver çok önemli bir şey söyleyeceğim..
Kız : E söyle bakalım..
Ben : Seni çok seviyorum..
Kız : Fatih kafana bir şey mi düştü ..
Ben : Hayır .... Benimle çıkar mısın ??
Kız : İnanmıyorum yaa..
Ben : Neden inanmıyorsun..
Kız : Aslında biliyor musun , hiç etmeyeceksin sandım..
Böyle gidiyor.. O anki duyguları yansıtmam biraz zor ama .. Kabataslak olarak böyle.. Sende işe yarar mı bilemem