bu hata reklamlarlamı ilgili acaba

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aziz™

Aziz™

Üye
bu hata reklamlarlamı ilgili acaba


şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama az önce böyle oldu yarım saattir böyle sayfayı yenileyip duruyorum ama bir türlü olmuyor.şimdide oldu ama baya bir yenileyince nihayet açıldı bende ekran görüntüsünü koydum sadece bu reklamlar gözüküyor.bu bir reklam hatasımı acaba..:hmmm
 


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Aziz konu ile ilgili değil ama okadar araç çubuğunu ne yapıyorsun ? Gerçekten merak ediyorum hepsini kullanıyormusun ? FF, IE de dahil kullanılmayan araç çubukları sadece tarayıcının açılışını yavaşlatır.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sayfanın yarısı araç çubuğu mübarek.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
yok yahu sadece bugün böyle bir sorun oldu o araç çubuklarını bir yıldır kullanıyorum bir sorun çıkarmadılar.zaten bu reklamlarıda bugün gördüm ve bugünde bu sorunu yaşadım yoksa o araç çubuklarının hiçbir sorununu görmedim..:hmmm
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayır reklam değildi yanlış hatırlamıyorsam ... Geçişlerde mi ne bir problem olunca böyle oluyordu galiba bunun gibi bir konuda açıklamasını yapmıştı Ozan Abi :)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
43 kere yeniledim sayfayı gene açılmadı..:off:
bilgisayarı yeniden başlattım anca girebildim..:s
bu sorun sadece bugün oldu yahu..:s
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu yağmura rağmen cepten uçuyorum ben, sende bir sorun olmasın :hmmm
 
Aziz™

Aziz™

Üye
dün birşey yoktu bugün oldu valla..:hmmm
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Site cepten uçuyor resmen:nazar: :D
 
Aziz™

Aziz™

Üye
bende cepten girdiğimde çok iyiydi.pc'de fazla sorun oluyor bazen..:hmmm
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
vala bende reklam engelleme programı olduğu için hiçbir reklamı görmüyorum.gayetde güzel pc hızlanıyor :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
cepten girince hiç sorun olmuyor pc den girince ise ...
 
Ozan

Ozan

Admin
Üstteki reklamlar zaten çıkmış onlar çıktıktan sonra kasmaz ancak o reklamların hemen altında 1 tane daha reklam var (vodafone reklamı ) herhalde o yanıt bekliyor karşı sunucudan o yüzden öyle kalıyor. Ben bilindik tüm tarayıcılarda denedim bir sorun yok su an ? Sende hala var mı
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
FF' de ADBLOCK eklentisini kullanın FF' de uçuşa geçin. :ehe Aziz ben araç çubuklarından kaynaklanıyor demedim. Beni yanlış anladın. Sadece onların hepsini kullanıyormusun ? Sayfanın yarısını kapatmış. Hem göze hoş gelmiyor hemde tarayıcının açılış hızını ve performansını baya bi etkiliyor.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Üstteki reklamlar zaten çıkmış onlar çıktıktan sonra kasmaz ancak o reklamların hemen altında 1 tane daha reklam var (vodafone reklamı ) herhalde o yanıt bekliyor karşı sunucudan o yüzden öyle kalıyor. Ben bilindik tüm tarayıcılarda denedim bir sorun yok su an ? Sende hala var mı

bende dün çok oldu valla bir ara bütün tarayıcılarla maxicep sayfasını açmayı denedim hangisi en iyiyse onu kullanayım diye opera,chrome,inretnet explorer,firefox hepsini denedim genede bana göre en iyisi internet explorer çıktı fakat dünkü sorunu başka tarayıcıda denemedim hepsini sildim çünkü.şimdilik birşey olmadı ama bakalım..:hmmm


FF' de ADBLOCK eklentisini kullanın FF' de uçuşa geçin. :ehe Aziz ben araç çubuklarından kaynaklanıyor demedim. Beni yanlış anladın. Sadece onların hepsini kullanıyormusun ? Sayfanın yarısını kapatmış. Hem göze hoş gelmiyor hemde tarayıcının açılış hızını ve performansını baya bi etkiliyor.

benim bilgisayar baya bir geniş ekran olduğu için pek etkilemiyor sayfa büyüklüğünü.hepsini kullanıyorum ama araç çubuğundaki bütün simgeleri değil.malesef bir simgesi için o araç çubuğunun hepsini bırakmak zorunda kalıyorum..:hmmmvalla senin dediğini uyguladım bütün araç çubuklarını kaldırdım ve hızını çok iyi bildiğim bir sitede gezindim açıkçası pek fark göremedim bu bilgisayardan bilgisayara değişebilir ama benimkinde birşey olmadı valla..:hmmm
 

Perfect!

Üye
hattlarla alakalı bazen düşüyor o yüzden bendede olur
 
Aziz™

Aziz™

Üye
bu aralar sıkıntı yok gayet güzel bağlanıyor..:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt