Aziz™
Üye
bu hata reklamlarlamı ilgili acaba
şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama az önce böyle oldu yarım saattir böyle sayfayı yenileyip duruyorum ama bir türlü olmuyor.şimdide oldu ama baya bir yenileyince nihayet açıldı bende ekran görüntüsünü koydum sadece bu reklamlar gözüküyor.bu bir reklam hatasımı acaba..
şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama az önce böyle oldu yarım saattir böyle sayfayı yenileyip duruyorum ama bir türlü olmuyor.şimdide oldu ama baya bir yenileyince nihayet açıldı bende ekran görüntüsünü koydum sadece bu reklamlar gözüküyor.bu bir reklam hatasımı acaba..





Aziz ben araç çubuklarından kaynaklanıyor demedim. Beni yanlış anladın. Sadece onların hepsini kullanıyormusun ? Sayfanın yarısını kapatmış. Hem göze hoş gelmiyor hemde tarayıcının açılış hızını ve performansını baya bi etkiliyor.