Bu Hangi Kullaklık Yarın Hemen Almam Lazım...

  • 18 Nisan 2011
  • 1561 Okunma
  • 8 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar Nokia'nın bir kulaklığına çok benziyor değil...

    < Resmi açmak için tıklayın >


    < Resmi açmak için tıklayın >


    Farkettiyseniz bunun girişi daha uzun...
    NOT: O mandalı Samsung'dan aldım.

    < Resmi açmak için tıklayın >


    Ve.. Bunun ikili onun bir kablo içinde...

    Telefon için alıcam arkadaşlar çabuk olun.

    Benzetilen Kulaklık :

    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: Karanlık97
  2. Offf.|-)
     
  3. Kulakiçi kulaklık al bence daha kaliteli dinlersin.:oke:
     
  4. Kulakiçi kulaklara zarar veriyor ve bne müzikle uğraşıyorum hâlâ kulaklık alamadım yardım!!! :ağlarım:
     
  5. Pıoneer DJ kulaklığı biliyorum aynı zamanda bir tanede tınısına kadar herşeyi duydurabilen kulaklıkta lazım...Sebebi elimdeki Senhiser PX-100 kulaklığım ( ee... artık 5 yıl oldu olacak artık :D ) bozuldu jak kısmı istesem yaptırırım ama ondan daha fazla frekans arağlığı büyük bir kulaklık arıyorum....
     
  6. bende kesinlikle nokia kulaklık önermiyorum çünkü o siyah lastikler hemen çıkıyo ses kalitesi kötü sennsheiser ı öneririm bende müzik studiomdada kullanıyorum ben .
     
  7. skypal :D
     
  8. Haha 2 hafta önce bu konudaki yazıları görmedim bu arada.. Senhiser MX-80 aldım süper bişey elimde Senhiser PX-100 vardı ama ablamındı xD
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 22:49